[Recent Topics] Viimeisimmät keskustelut   [Hottest Topics] Kuumimmat keskustelut   [Members]  Jäsenlista  
[Register] Rekisteröidy /  [Login] Kirjaudu sisään 
* Perustelu
* Nimi
* Sähköposti
* Tähdellä merkityt kentät ovat pakollisia.
Lähetä Peruuta
Suomeen on syntynyt uusi KMS -puolue !  XML
Keskustelupalstan etusivu » Politiikka
Kirjoittaja Viesti
Sinikka Tyynelä

Muistin virkistämiseksi on tärkeää pitää mielessä myös aikaisemmat vaalirahoituissotkut :
http://www.ksml.fi/mielipide/keskustelu/suomeen-syntynyt-uusi-kms-puolue/133240?pgNro=1

Eipä siis ihme, että rahoitussotkut paisuvat entisestään kuin pullataikina :

Keskustan vaalirahoista syntyi taas skandaali

Nova Group maksoi keskustalle tukea lähes kaksi kertaa enemmän kuin puolue on aiemmin ilmoittanut, kertoo MTV3:n uutiset.

Viime vuoden vaalirahoituksesta syntynyt kohu on nyt saanut jatkoa.

Poliitikkoja rahoittanut Nova Group on MTV3:n mukaan maksanut keskustalle 125 000 euroa aiemmin luultua enemmän.

Viime vuonna Nova Group myönsi maksaneensa Kehittyvien Maakuntien Suomi ry:lle 145 000 euroa, nämä rahat yhdistys ohjasi poliitikoille.

MTV3:n saaman salaisen muistion mukaan Nova Group maksoi 125 000 euroa Menestyvä Suomi ry:lle.
Nyt jo lakkautetun yhdistyksen puheenjohtaja oli keskusta yhteyspäällikkö Lasse Kontiola ja varapuheenjohtaja puoluesihteeri Jarmo Korhonen.

Keskustan hallintopäällikkö Aki Haaro oli yhdistyksen sihteeri.

– Nova Group on ostanut seminaarilippuja vuoden 2007 aikana tietyllä summalla, ja me olemme laskuttaneet, kun he ovat ostaneet. Nämä ovat olleet hyvin korkeatasoisia seminaareja, Korhonen sanoi MTV3:n uutisille.

Korhonen ei saanut haastattelussa kerrottua, miksi 125 000 euron tuesta ei ole aiemmin kerrottu julkisuuteen
http://www.taloussanomat.fi/politiikka/2009/06/11/keskustan-vaalirahoista-syntyi-taas-skandaali/200914334/12

samaan aikaan pienpuolueet eivät saa vaalityön tekemiseen minkäälaista puoluetukea myöskään budjetista, niinkuin suurpuolueet !

- Pelkkä uhkasakko vaalirahoituksen pimittämisestä on lainkiertoa ! Suomeen tarvitaan Perustuslakituomioistuin takaamaan oikeusvaltion periaatteet !

Ilmoita asiattomasta viestistä
Visitor

[Avatar]

Keskustalla riittää valtaa ja sotkuja. Onko Keskustan valta nyt hupenemassa sotkuihin?

Keskustan puoluehallitus on ollut kuin juristit: sotkut selvitetään ja selvät asiat sotketaan.

Mutta miksi asioita ei osata hoitaa kuten niiden hoitamisen tavoista on oltu itse sopimassa ja päättämässä maan hallituksissa ja eduskunnassa? Onko tullut säädettyä niin oudot ja typerät lait ja ohjeet, ettei edes kokeneet puoluekoneiston hoitajat osaa tai pysty niitä toteuttamaan? Vai onko kyse jostain muusta? Mistä?

Tätä viestiä on muokattu 1 kerran. Aika 11.6.2009 21:56:59

Kokemus on nimi, jonka jokainen antaa erehdyksilleen.
Kukaan ei ole täydellinen ja minä olen täydellinen esimerkki siitä.
On eräs asia, jota en voi sietää, ja se on sietokyvyn puute.
Luoja, anna minulle kärsivällisyyttä, ja heti!

Ilmoita asiattomasta viestistä

Keskustelupalstan etusivu » Politiikka
Mene kohtaan: