| Kirjoittaja |
Viesti |
|
|
|
No nyt mä tajusin. Bratislavassa kun ruottalaiset kuittaili ennen peliä vanhoista voitoistaan yms. tapahtumista niin se olikin RASISMIA. Silloin en sitä tajunnut mut nyt mä oon kyllä itku silmäkulmassa et miten ne sillein ??? Saako niin sanoo??? Täytyy hakeutua johonkin ryhmään hakee tukee? Mitenköhän ne muut selvis siellä. VOI hyvää päivää teitä!!!
|
 |
|
|
Onnea vaan sinne Pekille. Toivottavasti kaikki menee hienosti. Kiitos muuten JYP vuosista. Samiu Perhonen vaan 2 mokeksi ensi kaudelle. Tosiaan tulevaisuuden nimi!!!!
|
 |
|
|
Aivan mahtavaa!!!!!!! Hyvä Jätkät!!!
|
 |
|
|
Mitään täytemiehiä ei tarvita. Näillä mennään ja annetaan omille jätkille näytön paikka.
|
 |
|
|
|
Mulla kanssa on huono kokemus Alenista pienenä, kun olimme laajavuoressa leikkimässä. Markku se sitten tuli Anttonin kanssa ja ajo meidät pois kovalla huudolla leikkipaikoistamme. Piti saada Anttonin leikkiä rauhassa ilman tavan poikia. Sen jälkeen en ole pitänyt miestä minään. No ei siitä traumoja tullut mut Pelle mikä Pelle.
|
 |
|
|
Oispa jo Syksy
|
 |
|
|
|
Yllätys. Pellet
|
 |
|
|
Oiskohan esim. Hytönen menossa sheddenin Zugiin. Tais Hytönen olla maajoukkueessa ainakin valmentajan mieleen. Noin villinä arvauksena vain. Ja toiseksi. Palkkaa on varmaan nyt hyvä pyytää lisää kun on hyvä ja monta kautta Jypissä takana. Ja tottakai jätkien pitää miettiä omaa parastaan. Ovat kuitenkin antaneet paljon Jyväskylän kiekolle.
|
 |
|
|
Mikä paniikki tässä nyt on hommata jämämiehiä pelaamaan jypiin. Tulee ihan Jokerit mieleen. Onko Esim. Jaatinen loukkaantuneena vai missä mies luuraa? D-teamissäkin on ihan ok suorittavia pakkeja rivissä. Kyllä siellä on pelilliset asiat mitkä tökkii.
Uskon että kurssi muuttuu! Tosin pian sen on tapahduttava.
|
 |
|
|
Onnittelut kaikille ay jäsenille. Ei ihme että korvauksia saa odottaa 14 viikkoakin. Ne rahathan on mennyt Poliitikkojen paskanjauhantaan.
|
 |
|
|
Kiitos Jarkko 2 vuodesta ja Menestystä sinne KHL:ään
Tervetuloa joskus takas
|
 |
|
|