| Kirjoittaja |
Viesti |
|
|
|
"Pikkasen" täytyy olla maailmankuva persiillään, kun nautinto tulee siitä, että tietää kuinka ihmiset päivittelevät tekoa, ja itse istuu vuosikymmeniä vankilassa.
|
 |
|
|
Yrittäjä wrote:Yrittäjäpula voi viedä työpaikkoja! Kovin epäloogista ajattelua. Itse palkkaan lisää resursseja jatkavana yrittäjänä!
Palkkaisit ihmisiä, niin tulisi uusia työpaikkoja! Halventavaa käyttää työntekijöistään nimitystä resurssi.
Tuleehan, jooko wrote:Kiltti Herra Andersson, toivoisin jalankulkijoille kaunista, melutonta kaarisiltaa satamasta Ainolaan.
Älä kuvittele! Niin vähävaraisille, että kävelemään joutuu, ei tässä kaupungissa Anden avustuksella mitään rakenneta. Rakennetaan vain maanpäällisiä tunneleita autoilijoille, kuten Lutakossa. Eipä sen puoleen, eiköhän Jyväsjärven siltojen kiintiö ole täysi.
|
 |
|
|
Vesa Höijer wrote:
Sens Commun wrote:
Vesa Höijer wrote:Perusturva takaa asumiskulujen jälkeen 460 euroa muihin menoihin, keskivertosuomalaisella menee ruokaan 300 euroa/kk, vielä jää 160 euroa huvituksiin, joten ei se tilanne niin paha ole.
Tilastokeskuksen mukaan kotitaloudet käyttävät rahaa kaupparuokaan vuodessa noin 11 miljardia euroa eli 2 100 euroa henkilöä kohden joka tekee 175 euroa/kk. Ravintoloissa ja työpaikkaruokaloissa kulutetaan noin 4 miljardia eli noin 750 euroa henkilöä kohden eli 62,50 euroa/kk.
Edellä olevan mukaan keskiverto suomalaisella menee ruokaan 237,50 euroa/kk.
Näin tilastollisesti.
Minä olen laskenut, että minulla menee ruokaostoksiin 325 euroa/kk ja ravintolassa syömiseen 110 euroa/kk. Minä ilmeisesti syön keskivertokansalaista huomattavasti enemmän.
Sinulla on millä syödä keskivertokansalaista enemmän!
|
 |
|
|
|
Taitavat pohjanmaalla sanoa päälthä.
|
 |
|
|
Mauno Voutilainen wrote:En mitään mallia esitäkään, vain itseäni, kukin esittää itseään ja omia pyrkimyksiään.
En koe edes elämäntaiteilija olevani, taistelija kyllä, ruokapalasesta taistelussa, elämän leipäjonoissa, kärsimyksen kurimuksissa.
Itse olet tiesi valinnut!
|
 |
|
|
exus wrote:Ei kuulu sillä kaikille pakollinen virrenveisuuhetki ei ole oikeudenmukaista tai mielekästä.
Tässä maailmassa on miljoonia eri asioita jotka ovat epäoikeudenmukaisempia, kuin suvivirsi. Sitä paitsi paikallaolijan ei ole pakko veisata, eikä pakko kuunnellakkaan. Sormet voi laittaa korville, tai sovittaa tulpat niihin. Suomessa ei vielä viedä saunan taakse, jos käyttäytyy toisin, kuin suurin osa seurueesta. Tiedä sitten käykö niin tulevaisuudessa, sillä merkkejä siihen suuntaan on ikävä kyllä olemassa.
|
 |
|
|
Vesa Höijer wrote:Jos joku on ajatellut kirjoittaa tänne, että maahanmuuttajat ovat yrittäneet kieltää Suvivirren, ilmoitan jo etukäteen että eivät ole.
Ehkei maahanmuuttajat varsinaisesti, mutta eri uskontokuntiin kuuluvat lasten vanhemmat ovat ainakin vaatineet tai toivoneet, että lastensa ei tarvitse osallistua moisiin kekkereihin, joissa moista synnillistä renkutusta lurautellaan.
|
 |
|
|
|
Minullekkin on kerran tehty tuo "temppu". Auto oli pysähtynyt pihasta tielle tullessaan odottamaan kadulle pääsyä. Kun olin auton edessä jalkakäytävällä se lähtikin yht'äkkiä ajamaan. No eipä käynyt kuinkaan. Istahdin konepellille ja kävelin takaisin tulosuuntaani. Näin kuskin viittoilevan, että kävele takaa. Ajoi heti seuraavasta liittymästä samaan pihaan mistä oli tullutkin. Mikä lie syynä.
|
 |
|
|
Isoisä wrote:
PeeHoo wrote:Urpilaisen ja Haukion vaatetyyli on lähes identtinen, eikä puoluekannoissakaan ole merkittävää eroa!
Onkohan Haukiokaan niin oikeistolainen?
Kun Haukio kokoomuksen puoluetoimistossa viestintäpäällikkönä on työskennellyt, niin luulisi olevan, niinkuin Sdp:n Urpilainen, vaikkei kokoomuksen toimistossa ole työskennellytkään.
|
 |
|
|
|
Jos se siinä paikanpäällä veisataan, niin luulisi kuuluvan, ja tunnelmaahan se antaa. Itse pidin siitä jo kouluaikana, vaikka en sen sanomaa edes ajatellut.
|
 |
|
|
|
Urpilaisen ja Haukion vaatetyyli on lähes identtinen, eikä puoluekannoissakaan ole merkittävää eroa!
|
 |
|
|
|
Mitähän näillä sotilasosastoilla on virkaa? Niitä voidaan räiskiä miten vaan, ja tärkeintä on, että säilyvät reittinsä läpi hengissä, ja kykenevät kuittaamaan palkkansa. Minun mielestä se lenkki pitäisi jättää väliin, ja palata muijan luo. Ihan turha kuljeskella joutilaana pitkin hiekkaerämaata vain siksi, että perikunta pääsisi tappelemaan perinnöstä.
|
 |
|
|
|
Sitä ku on tuota aekoo ja rahhoo millä mällätä, ni ehtii aena fantastisempia kokemuksia, ku entiset ei oo mittään, ja uuvelle tasolle on piästävä, vaekka veivisä heittäs....
|
 |
|
|
|
Turha on vaatia muita euro-, ja Eu-maita hyväksymään eurobondeja, kun itsekkään ei pysy ruodussa muissa asioissa. Ei sen puoleen. Suomenkin pitäisi lähteä sieltä pikimmiten, mutta, kun täytyy pokkuroida Natoa ja ämerikoita. Se on niin Fantastista!
|
 |
|
|
|
Voi tuota lentokoneeksikin luulla! Ehkä tuon höyryn keskellä onkin se.
|
 |
|
|