[Recent Topics] Viimeisimmät keskustelut   [Hottest Topics] Kuumimmat keskustelut   [Members]  Jäsenlista  
[Register] Rekisteröidy /  [Login] Kirjaudu sisään 
Viestit jotka kirjoittanut: Potti
Keskustelupalstan etusivu » Profiili käyttäjälle Potti » Viestit jotka kirjoittanut Potti
Kirjoittaja Viesti
Ville Vipunen wrote:Tämä on banaali huomautus, mutta toteanpa vain, että ei löylystä saa sellaista otetta, että löylyä voisi minnekään heittää

Huomautus sopii hyvin tuohon banaaliin OMAKEHU - avaukseen.
En oikein ymmärrä Kauko Kateellisen rehvastelua täällä. Aloitukset ovat kuitenkin lapsellisia tyyliin kummalla kädellä pyyhit, kummalla kädellä heität löylyä, pidätkö maidosta, syötkö viiliä, kerääkäjoku tyhmä muita sieniä kuin kanttarelleja`jne
Lisäksi hänen "loukkaantumisensa"aina kun kohtaa arvostelua on jopa huolestuttavaa - Onko kaikki hänen yläpäässään kunnossa?
Kauko Katseinen wrote:
MT wrote:
Kauko Katseinen wrote:
MT wrote:
Perdition wrote:
Kauko Katseinen wrote:Onko sinulla riittävää kokemusta ja koulutusta politiikkaan, kun sitä niin ahkeraan tiedustelet.

Miten minun kokemukseni ja koulutukseni politiikan aihepiiristä liittyvät tiedusteluihin edustajien pätevyydestä? Perustele. Vai yritätkö jälleen viedä keskustelua sivuraiteille? Voimmeko päätellä tästä olevamme jotenkin persuille herkässä aihepiirissä?

Voimme päätellä. Mitä ilmeisimmin.

PS. Sinulla on muuten taas kerran erinomainen allekirjoitus. Luin nyt vasta.

Peilistä voi tarkistaa kielen värin.

Kävikö Katteeksi?

Mainoslause menee "Käykö katteeks"

Mutta kerrohan nyt se väri.
Vaikka tiedänhän minä sen kertomattakin jos ei ole kompetenssia.

Tuotakaan Kauko ei tiedä. Se mainoksen lause ei ole kumpikaan noista, mutta vain Kauko yrittää päteä, ei onnistu - pientä tarkistamisen syytä löytyy niin kielen värin kuin mainoslauseenkin osalta.
Kauko Katseinen wrote:Nainen on tyylikäs tyylikkäässä vaatetuksessa.
Tyylikäskään vaatetus ei kuitenkaan tee tyylittömästä naisesta tyylikästä.

Vielä mahdottomampaa se on jos tyylitön nainen ei kykene muuta kuin katselemaan tyylittömiä rytkyjä tyylittömän rihkamakaupan tyylittömistä tyylittömien vaatteiden rekistä ja manaamaan, että ompa kalliita tyylittömiä rättejä.
hiihoo

Harvinaisen tyylitön kommentti, mutta sopii kyllä Kateellisen tyyliin.
Kauko Katseinen wrote:
Yes Man wrote:
Kauko Katseinen wrote:
Millaisista kokemuksista voit kertoa?

Aloitus oli aika huono. Ei se sellaista ollut koskaan. Hirmu tasa-arvoista meininkiä sukupuolten välillä, oikeesti. Isot pojat tietää, että naisilla on keinonsa pitää puolensa ja satuttaa, jos tarpeen, myös tanssilavalla. On siinä miehellä sielu vereslihalla, jos se nainen/tyttö ei tule hakemaan naisten tunnilla, jonka kanssa on/olisi niin kiva tanssia, vaan ottaa vierestä.

Mutta kyllä sinne päin menee viittaukset siitä, että tanssilavalla meininki on hirmuisen, sanoisinko että totuudellista, rehellistä, jopa ronskia. Jos meinaa tanssitettavan saada, on oltava ovela ja ripeä. Miehenä siis hyvät asemat riittävän lähellä haettavaa kohdetta, kenenkään taakse ei saa jäädä. Määrätietoinen liike välittömästi, kun lupa on hakea. Töniä ei varsinaisesti saa, mutta mikään ei estä juurevia jalkoja kulkemasta omaa reittiä. Ja mies tietää miksi kohteliaisuus kannattaa aina Jos ei näitä opi ja jos ei tanssimaan ole oppinut, niin jää ne tanssimisetkin sitten vähemmälle.

No kokemukset ovat tietenkin erilaisia.
Kaino poika sai harvoin saattaa.
Kaikkein "sikaisin" poika pääsi yleensä aina saatille.
Sehän saattoi tietenkin jäädä siihen.
Kuka tietää.
Se oli aikaa jolloin lennettiin kukasta kukkaan, mutta oltiin kuitenkin aina fiksuja.
Törkeilyt ovat tulleet kuvaan vasta paljon myöhemmin.

Missä vaiheessa aloit törkeilemään?
Kari M. Oittinen wrote:
Ville Vipunen wrote:http://www.savonsanomat.fi/uutiset/savo/kirveen-kanssa-kulkenut-s%C3%A4ik%C3%A4ytti-kuopiossa/592030

Mikä Savossa on luvallinen keino kuljettaa kaupasta ostettu kirves kotiin.

Pitäisikö kirveen olla lataamattomana suojuksessa, mahdollisesti terä irrotettuna

- Vois olla syytä käyttää samaa tyyliä, kuin pula-aikaan 1960-luvun puolivälin tienoilla. Silloin saatoi nähdä varusmiehiä junissa matkalla aseineen vartiokomennukselle jollekin varikolle. Pystykorvat oli kääritty sanomalehtiin, kun ei ollut asepusseja.

Ps. Nykykirveistä (Fiskars) terä ei ole irrotettavissa särkemättä koko työkalua.

Kuva: Google kuvahausta

Tuohon malliin tulee hyvä teränsuojus, jossa on kantokahva, kaupan mukana.
Kauko Katseinen wrote:
Ville Vipunen wrote:Olipa kerran heikkolahjaninen nainen. Ei niitä lahjoja tarvinnut oikeasti edes nähdä; niiden heikkous loisti muutenkin jo kauas. Eikä siihen tarvittu edes silmiä. Naisen käytös puhui puolestaan.

Heikkolahjaisella naisella on herkkä hipiä. Hän loukkaantuu mielellään. Hän näkee mörköjä joka puolella - erityisesti tavallisissa miehissä.

Auta armias, jos mies työelämässä kritisoi heikkolahjaisen naisen työtä ja sen lopputulosta. Siitä seuraa mökötys ja pahimmassa tapauksessa kosto, valitus tasa-arvovaltuutellu tai työsuojelutarkastajalle- olkoonkin, että työn tulos on virheitä väärällään.

Heikot lahjat ovat määrittäneet itsetunnon, jonka heikkous heijastuu moneen asiaan. Se alkaa näkyä jo ennen keski-ikää, jolloin naisen kaiken järjen mukaan pitäisi olla parhaimmillaan ja sinut itsensä kanssa. Niin pitäisi.

Tarvitseeko etsintää käynnistää?
Onko vastaus jo olemassa?

Tuosta voisi vielä murjaista uuden version: Olipa kerran Pienimunainen Kauko Kateinen jne...
Kauko Katseinen wrote:
-2- wrote:Tästä on tehty jo kantelu JSN:lle ja tasa-arvovaltuutetulle. Ei ole leikin asia vaikka palstaharakka niin yrittääkin.

Tämäkin avaus menee liitteeksi kanteluihin ja tullaan tutkimaan asianmukaisesti.

Erinomaista jos noin on todella toimittu.
Kirjoittelut ovat todella karanneet käsistä.
Liian monet kuvittelevat, ettei mitään rajaa ole olemassa.

Onko Teitä pienimunaisia täällä useampiakin. Jos minulla olisi pienet munat, en kyllä nostaisi tuosta äläkkää,mutta tasan ei käy"Herrojen" lahjat. Hih.
Kauko Katseinen wrote:
Potti wrote:Koko ikäni olen kerännyt ja käyttänyt sieniä. Aloitan sienestyksen korvasienistä ja lopettelen syysmyöhään jo pikkupakkasten aikoihin. Kerään aina kahteen astiaan, eli ryöpättävät sienet toiseen ja muut toiseen. Tarkistan jokaisen sienen, jopa potkaisen vialliset kumoon ja valkoisen kärpässienen kaadan aina jos mahdollista.
Olen sitä mieltä, että jos on tosiaan epävarma sienestäjä lajikkaiden suhteen, eikä tunnista kuin esim korvasienen ja kanttarellin, ei kannata muita kerätä, eikä myöskään paukutella henskeleitää kehumalla sienitaidoillaan.
Olen suorittanut usealle sienilajikkeelle kaupallisen sienenpoimijan kortin, vaikka en ole yhtäkään sientä myynyt.
Meillä pari kaveria mainosti sienitaidoillaan kuin Kateinen, mutta kun aloin kehumaan kuinka minä olen todella hyvä ajamaan autoa. Olen niin taitava ajamaan autoa, että ajankin vain moottoriteitä,niin menipä ukkelit hiljaisiksi.

Näytäpä tai kerro, missä olen kehuskellut sienitaidoillani

Mielellään näkisi jotain todisteita noin kovien kertomusten mukaisista saavutuksista.
Siis tietoa kehiin!

Jos Herkkusieniä ja Kantarelleja on riittävästi, jopa yli oman tarpeen niin voisiko joku kertoa, niin miksi pitäisi poimia muita, huonompia, sieniä.
Sanokaa nyt ihmeessä miksi pitäisi poimia muita huonompia sieniä?

Sienien maku on makuasia, josta ei voi kiistellä.

Pidän kantarellesita ja herkkusienistä, eikä kukaan voi sitä asiaa miksikään muuttaa.
Vai haluaako joku kokeilla???

Lainaus ed. "Meillä pari kaveria mainosti sienitaidoillaan kuin Kateinen"

Muuten kirjoitustaitosi ei näytä kohenevan ainakaan omatoimisesti.
Kannattaisiko hakeutua trukinohjaajan koulutukseen?

En ole aiemmin huomannut, kuin yhden kehuskelevan sienitietoiduudellaan.
Siellä henkselit ovat todella paukkuneet niin, että todella naurattaa hihihi
Tuo kirjoittelija on tehostanut omaa heikkoa itsetuntoaan väheksymällä minun sienitietouttani.

Nyt kehiin ilmestyi toinenkin.
Lainaus ed. "Olen suorittanut usealle sienilajikkeelle kaupallisen sienenpoimijan kortin"
Näytäpä nyt meille ne todistukset.
Muuten pidämme kertomusta muunneltuna totuutena.

ME emme esitä sinun kaltaisellesi idiootille mitään todistuksia ennen kuin teidänkaltaisenne idiootti on esittänyt henkilöllisyytensä. Lisäksi olisi tarpeen teidän osoittaa lääkärintodistuksin olevanne vapaana pidettävässä kunnossa.
En usko, että Kauko Kateellinen läpäisisi pomijatutkintoa edes Kanttarellista, saati sitten paremmista ruokasienistä. Lähes kaikki sieniä käyttävät henkilöt ovat sitä mieltä, että Herkkutetti ja kanttarelli ovat sienien rankinlistalla jossakin kymmenennen paikkeilla.
Minä vaadin. että Kauko "Kateellinen" Katseinen esittää dokumentein olevansa juuri Kauko Katseinen. Teillä - Kauko Katseinen on vakava persoonallisuushäiriö. Oletteko puhuneet siitä lääkärille ja onko hän antanut siihen lääkemääräyksen? Jos on, niin hanki uusi, tuo näyttää olevan sopimaton.
äippä wrote:
Kauko Katseinen wrote:"Aina soi ja liukas lattia"
Tuohan oli "lentävä lause aikana jolloin nuori mies kiiti tanssiparketilla.
Tansseihin mentiin jokaisen viikonpäivän iltana ja kysyntää riitti.

Aina jossain pelit soivat ja tyttöjä riitti pyöriteltäväksi.
Yleensä parhaat vietiin päältä, kuten aina ja kaikessa, ja loput jäivät seisoksimaan orkesterilavan oikealle tai vasemmalle puolelle.
Pojat arvostivat arvostamisen arvoisia tyttöjä, lumput olivat silloin omassa kastissaan.
-------
No se oli vuosikymmeniä sitten, jolloin pojat ottivat tytöt.
---------
Nyt elämme sellaisia aikoja, että eronneet akat kyttäävät discoissa nuoria poikia.
Pojat käyvät tekemässä temput, pyyhkivät aseen ja jatkavat seuraavaan kukaan.
Elämäänsä pettyneet akat kertoilevat sitten toisilleen hurjista kokemuksistaan. hiihoo

Millaisista kokemuksista voit kertoa?

Oletko ollut paikalla kyttäämässä?

Kaukohan on joukossa mukana naamioituneena eronneeksi, vaikka onkin vasta eroamassa. Kyllä Kauko tietää.
Kauko Katseinen wrote:
MT wrote:
Kauko Katseinen wrote:
MT wrote:
väylämies wrote:
rafael wrote:Ei miehillä pahaa oloa ole ennen kuin joutuu tilanteeseen jossa nainen on päättämässä. Esim. Työpaikat, naiset ovat armottomia saneraajia mikäli heille joku onneton vallan myöntää. Näyttöä löytyy suomestakin paljon.

Mt voisi kertoa asiasta enemmän, naisen pahasta olosta. Hänethän saneerattiin työelämän "oravanpyörästä" reilu 40:senä, ilmeisesti miesmäisen naisen toimesta

Tuohan nyt ei pidä paikkaansa miltään osin. Oletko huomannut, että pahoinvointisi lisääntyy sitä mukaa, mitä pitempään kuvittelet olevasi raittiina. Skål på den saken! Yritäpä nostaa housusi ja niistää nenäsi, että vaikuttaisit edes etäisesti mieheltä. Valheisiin turvautuminen on osaltasi aika säälittävää.

Syytätkö toista kirjoittajaa juopoksi?
Jos syytät niin sinulla täytyy olla oikeaksi todistettua tietoa.
Perustele väitteesi.

En ole sanonut ketään juopoksi, mutta väylämies on itse kertonut. Onhan sekin mahdollista, että hän valehtelee itsestään.

Kelatkaapa kirjoittelijan tuotantoa.
Ei tarvitse mennä kovinkaan kauas, kun kaikki herjasanat ja niiden kohteet löytyvät listalta.
Pitäisikö ottaa lakimiehiin yhteyttä, koska kertoimia alkaa olla riittävästi ja sen luokan asioista alkaa olla kysymys, että kunnianloukkaus on selvästi osoitettavissa usian kirjoittajan kohdalla tapahtuneen.
Kirjoittelija on kertonut julkisesti ottaneensa selvää keitä nimimerkkien takana olevat kirjoittejat todellisuudessa ovat. Kirjoittelija on siis kertonut omatoimisesti tietävänsä nimimerkkien takana olevien irjoittajien henkilöllisyyden.
Siis ei ole kysymys nimimerkkiä vastaan tapahtuvasta kirjoittamisesta vaan suoraan henkilöä vastaan tapahtuvasta loukkaavasta kirjoittelusta joka voidaan oikeudessa käsitellä kunnianloukkauksena.
Kuinka moni kirjoittaja tuntee joutuneensa tuon provosoivan ja kunniaansa loukkaavan kirjoittelun kohteeksi?

On totta, että muutamia Idiootteja on mainittu oikein nimimerkin kanssa, kun heidän mielipuolista kirjoitustaan on arvosteltu. Jos löytyy jostain ihan oikea Kauko Katseinen, joka on kirjoittanut tänne omalla nimellään, niin on toki häntä pistetty halvalla. Kauko Katseisen pitää vaan tullo kolostaan esiin ja todistaa olevansa tuo mäntti.
Aivan samat sävelet teille muillekin marisijoille, joiden "Kunniaa" on loukattu. Vaikka kaikki palstalaiset tietäisivät teidän henkilöllisyyden, mutta esim. MT ei ole sitä kertonut täällä, haukkaatte paskaa tuomareinenne ja viemäreinenne.
MT:n henkilöllisyys sen sijaan on paljastettu ja kaikki tietävät jopa hänen asuntonsa sijainnin. Kyllä te joka tapauksessa olette heikoilla matkassa, jos käräjöimään lähdette.
Vaikka sanon teitä idiooteiksi, niin sehän ei ole loukkaus, vaan totuus, jota voitte ihan vapaasti alkaa viemään lakitupaan. Tarkistakaa kuitenkin etukäteen, että kukkaro on kunnossa,koska minä hankin kaikkein kalleimman lakimiehen, koska te maksatte kulut. Niin tapahtuu häviäjälle.
marikki wrote:On ja niin se on ollut aina, syksyllä.

Omasta mielestäni kanttarelleja entisillä paikoilla ei ole läheskään niin paljon kuin kaksivuotta sitten. Silloin olikin hyvä sienivuosi. Viikko sitten löysin vanhasta paikasta taas kymmeniä kanttarellin poikasia, mutta tänään kun niitä katselin, niin eivät olleet ressukat kasvaneet sateista huolimatta ollenkaan. Keräsin pannulle.

Hyviä ovat ne kehnäsienet, joita löytyy pilvin pimein. Kokeilkaa.

Kehnäsieni kestää hyvin pakkasta ja on maukas. Namps!
Koko ikäni olen kerännyt ja käyttänyt sieniä. Aloitan sienestyksen korvasienistä ja lopettelen syysmyöhään jo pikkupakkasten aikoihin. Kerään aina kahteen astiaan, eli ryöpättävät sienet toiseen ja muut toiseen. Tarkistan jokaisen sienen, jopa potkaisen vialliset kumoon ja valkoisen kärpässienen kaadan aina jos mahdollista.
Olen sitä mieltä, että jos on tosiaan epävarma sienestäjä lajikkaiden suhteen, eikä tunnista kuin esim korvasienen ja kanttarellin, ei kannata muita kerätä, eikä myöskään paukutella henskeleitää kehumalla sienitaidoillaan.
Olen suorittanut usealle sienilajikkeelle kaupallisen sienenpoimijan kortin, vaikka en ole yhtäkään sientä myynyt.
Meillä pari kaveria mainosti sienitaidoillaan kuin Kateinen, mutta kun aloin kehumaan kuinka minä olen todella hyvä ajamaan autoa. Olen niin taitava ajamaan autoa, että ajankin vain moottoriteitä,niin menipä ukkelit hiljaisiksi.
MT wrote:
milma wrote:Kuuleppas Moittinen, milman resepti mikään POTASKA resepti ollut, vaan viilin teko-ohjeet, jotka onnistuvat kyllä...ja hyvää tulee...oli maito Valion, tai Ingmanin...

Tuolla keinolla kyllä tulee viiliä tai pikemminkin "viiliä", sellaista pitkään venyvää limaista moskaa. Oikea viili on nätisti lohkeavaa, jossa kerma on noussut pinnalle.

Se ei siis onnistu homogenoidusta maidosta!
pietari wrote:Löysin mielenkiintoisen artikkelin Tukholman jätteenkäsittelystä. Miksi ei tällaista polttolaitosta voisi käyttää Suomessakin???
http://www.tekniikkatalous.fi/energia/article33800.ece

Kaikkihan haluaisivat, että jätteet hävitetään polttamalla, mutta mahdollisimman kaukana omalta asuinalueeltaan.
Kuitenkin nykyiset - sähköön perustuvat hiukkassuodattimet tekevät puhdasta jälkeä, ei taivaalta mitään tipu asutuksen päälle, eikä laitos haise niinkään pahalle kuin turvetta polttava laitos.
Jyväskylässäkin voisi unohtaa turverekat ja alkaa kaivamaan vanhoja kaatopaikkoja auki, jos jäte olisi asetettu polttoaineeksi muiden joukkoon suunnitelmia tehtäessä.
Kaikki elintarvikkeet - jopa puhdas vesi - on vaarallista terveydelle liian suurina määrinä. Käytännössä voi lähes kaikka syödä Pl sairauden aiheittamat pahat yliherkkyydet. Minulta on toistaiseksi kielletty vihreä, siis kaikki vihreä, erityisesti tummanvihreä.
Maitotuotteet ovat varsin maukkaita ja ravitsevia, mutta eivät nekään yksin riitä, vaikka niitä nauttisi kuinka paljon.
Sanotaan, että leipäkin on vaarallista, koska kaikki ovat kuolleet, jotka ovat leipää syöneet.
Turha onvouhottaa vaikkapa tartar-pihvistä, vaikka onkin yllättäen sen reseptin löytänyt. Voisi kysyä Kateista matkien, että oletko syönyt peräsuolta?
Juutalaisille on myrkkyä veri, samoin Jehoville. Sianlihaa ei jotkut saa syödä - Onhan noita uskomuksia,mutta tarvitseeko niistä niin perustaa.

Keskustelupalstan etusivu » Profiili käyttäjälle Potti » Viestit jotka kirjoittanut Potti
Mene kohtaan: