Mainonta

Keskisuomalaiseen kuuluva Neonmedia toimittaa näyttöjä Tampereen busseihin

Riikka Mahlamäki-Kaistinen

Kolumni: Kanava vinoilee syyssateessa taapertajille

Punainen Chevrolet Pickup 3100 mainostaa Meidän Katsastusta pysäköintiruudussa katsastamon pihapiirissä. Näin on aikaisesta keväästä myöhäiseen syksyyn. Joka yöksi auto ajetaan sisätiloihin.

Vanhus muutti Yhdysvalloista Jyväskylään mainoshommiin – "Ajateltiin, että vanha auto olisi tien varressa sympaattinen ilmestys"

Villi mainostaja ei pelaa reilun kaupan säännöillä.

Luvaton mainonta rehottaa Jyväskylässä – onko marjamyyjillä erikoisluvat?

Bloggaaja Henriikka Simojoki merkitsee kaupalliset yhteistyöt aina tarkasti. Hänestä se on kaikkien etu.

Somen piilomainonnasta pyydetään yhä useammin Mainonnan eettisen neuvoston lausuntoa

Kantar: Verkkomainonta kasvaa, mutta ei paikkaa printin alamäkeä

Ulosmyynti ihmetyttänyt myös Jyväskylässä

Luvans Oy:n mainos viime viikolta on sisällöltään identtinen Viremia Oy:n mainokseen kesältä 2015.

Epämääräinen mattomainonta hämmentää – "kriisiulosmyynnit" jatkuneet vuosikausia

Tubettajaverkostot ovat kuluttaja-asiamiehen kanssa samaa mieltä siitä, että mainonnan on oltava tunnistettavaa.

Kuluttaja-asiamies ja tubettajaverkostot ovat samoilla linjoilla: Kaupallinen sisältö on merkittävä Youtubessa selvästi

Yli puolet suomalaisista kokee, että tiedotusvälineissä ja mainoksissa on liikaa seksiä.

Kysely: Suomalaisten mielestä mainoksissa on liikaa seksiä

Riikka Mahlamäki-Kaistinen

Kolumni: Hauskaa vettä hauskoille ihmisille

Veriset silmät olivat liikaa lapsiperheille – Linnanmäki poistaa pelkoa aiheuttaneet mainoksensa bussipysäkeiltä

Pohjoismaiset mediayhtiöt jäävät netin mainosmarkkinoilla alakynteen suhteessa kansainvälisiin toimijoihin, kuten Googleen ja Facebookiin.

Medialiitot huolissaan: Ulkomaiset jättiyhtiöt imuroivat mainosrahat

Mainosrahaa siirtyy digitaalisiin palveluihin

Gösta Sundqvistin säveltämä ja sanoittama Vasara ja nauloja on soinut vuosia Rautian mainoksissa. Sundqvist kuoli 46-vuotiaana elokuussa 2003.

Leevi and The Leavingsin "Vasara ja nauloja" ei enää soi Rautian mainosbiisinä

Myönteisimmin mainontaan suhtautuvat 65 vuotta täyttäneet.

Joka viides suhtautuu mainontaan kielteisesti

Reaaliaikainen mainonta voitti viestintäalan innovaatiokilpailun

Australian pohjoisterritorio on tunnettu luontomatkailukohteistaan, esimerkiksi Uluru-kalliosta.

Tuntemattomien tekijöiden härskistä matkailumainoksesta tuli viraalihitti

Kuluttajansuojalainsäädäntö koskee myös blogeissa mainostamista.

Kilpailu- ja kuluttajavirasto muistuttaa: Blogimainoskin on mainos