Mainos: Sanomalehti Keskisuomalainen

Vie mainontasi sinne, missä sitä ei voi ohittaa

Busseissa ihmiset istuvat kuin katsomossa, joten miksi et tarjoilisi heille mielenkiintoista sisältöä ja houkuttelevia tarjouksia. Ulkomainonta tarjoaa upeita mahdollisuuksia näkyvyyteen nyt myös Jyväskylän alueella.

Mainos | Ulkomainonta on ollut vahvassa kasvussa jo kuusi vuotta peräkkäin, eikä se ole mikään ihme, sillä ulkomainonta tarjoaa tällä hetkellä ainoan välineen, jota kohderyhmä ei voi ohittaa.

Tämän lisäksi ulkomainonta näkyy juuri siellä, missä ihmiset luonnollisesti liikkuvat: Jyväskylän keskustassa, kauppakeskuksissa ja nyt myös paikallisliikenteen busseissa. Tästä tuleekin ulkomainonnan englannin kielinen nimitys DOOH, eli digital-out-of-home advertising.

Jyväskylän paikallisliikenteen bussit tarjoavat siis erinomaisen välineen tavoittaa erityisesti nuoria, ympäristötietoisia kuluttajia ja toisaalta myös eläkeläisiä. Busseissa tavoitetaan viikoittain yli 135 000 matkustajaa. Busseissa on tuplanäytöt etu- ja keskiosassa, joten mainos näkyy varmasti kaikille matkustajille niin edessä kuin takanakin.

Ulkomainonnan tehokkuus perustuu hyvän tavoittavuuden lisäksi siihen, ettei ulkomainontaan ole olemassa ad blockereita, sitä ei voi skipata tai volyyminappulaa ei voi säätää alaspäin.

Esimerkiksi busseissa ihmiset istuvat melkein kuin katsomossa. Vaikka matka-aika voi lyhyimmilläänkin kestää vain muutamia minuutteja, ehtii matkustaja nähdä siinä ajasta näytöllä useiden mainostajien mainoksia useampaan kertaan toistettuna.

Ulkomainonta on joustavaa ja helppoa

Paikallisliikenteen bussien lisäksi saat Mediatalo Keskisuomalaisen kautta mainontaa myös Onnibussien näyttöihin. Jyväskylään saapuu n. 700 vuoroa kuukaudessa ja lähtee saman verran. Jyväskylä on neljänneksi suurin ”solmukohta”.

Bussimedian lisäksi Mediatalo Keskisuomalaisen kautta voit viestiä ulkomainonnan keinoin myös useilla muilla välineillä. Käytössäsi ovat Neste-media, Teboil-media, Big one -ulkonäytöt sekä digitaalinen kauppakeskusmedia.

- Ulkomainonta soveltuu erityisen hyvin yrityksille, joilla on jatkuva viestintätarve ja esimerkiksi tasaisesti hyviä tarjouksia. Ulkomainonta onkin taktisena välineenä nopea, joustava ja helppo ratkaisu, kun halutaan viestiä suurille massoille. Toisaalta mahdolliset ulkomainonnan hyödyntämiseen ovat rajattomat, oli sitten tarve mielikuvan rakentamiseen tai siihen, että näkijä ohjataan suoraan ostoksille.

Tutustu Mediatalo Keskisuomalaisen tarjoamiin ulkomainonnan mahdollisuuksiin ja suunnittele oma digitaalisen ulkomainonnan kampanjasi osoitteessa dooh.meks.fi tai ota yhteyttä Keskisuomalaisen mediamyyntiin.