Mainos: Oma säästöpankki

Oma Säästöpankki on lähellä ja läsnä

Jyväskylän keskustassa toimiva Oma Säästöpankki panostaa henkilökohtaiseen palveluun. Kun digitalisoituneessa maailmassa monet isot pankit karsivat palvelujaan ja sulkevat konttoreitaan, Oma Säästöpankki kulkee täysin päinvastaiseen suuntaan. Syksyllä 2019 Oma Säästöpankki avasi Jyväskylään uuden täyden palvelun konttorin torin kulmalle.

Kuvassa vasemmalta Pasi Arponen, Raisa Lahti ja Markus Raaska. Alarivissä Tarja Vakoniemi ja Minna Joutsen.

Mainos | - Meille on tärkeää toteuttaa ja kehittää vastuullista pankkitoimintaa. Siksi mottommekin on ”lähellä ja läsnä”, konttorinjohtaja Pasi Arponen kertoo.

Konttorinjohtaja kertoo, että kivijalkakonttorista saa myös käteispalveluja jokaisena arkipäivänä aukioloaikojen puitteissa ja kaikille pankin asiantuntijoille on suorat puhelinnumerot.

Henkilökohtainen palvelu ei poissulje erinomaisia sähköisiä kanavia asiointiin verkkopalvelun ja mobiilisovellusten muodossa. Kaikki sopimuksemme ovat myös sähköisesti allekirjoitettavia, Arponen kiteyttää.

Konttorinjohtaja Pasi Arponen

Meille asiakas on tärkein

Oma Säästöpankin asiakkaat arvostavat erityisesti henkilökohtaisuutta ja tavoitettavuutta.

- Juuri asiakkaan talouden kokonaisvaltainen tunteminen mahdollistaa meiltä nopean reagoinnin ja päätöksenteon esimerkiksi uuden kodin löytyessä. Kun lähdemme toteuttamaan asiakkaan suunnitelmia, haluamme myös osaltamme sitoutua niihin.

Jyväskylän konttorissa työskentelee seitsemän pankkialan ammattilaista ja konttori tarjoaa kaikki henkilö- ja yritysasiakkaan pankkipalvelut.

- Asiakaslupauksemme on tarjota paikkakunnan parasta palvelua. Meille on tärkeää, että asiakaslupaus pidetään ja mikäli tämä tarkoittaa henkilöstön lisäämistä, sitä tehdään tarvittaessa. Tärkeintä on, ettei palvelun tasosta tingitä.

Yritysasiakkaille yksilöityä neuvontaa

Oma Säästöpankin yritys- ja yrittäjäasiakkaita palvelee yritysrahoituspäällikkö Markus Raaska, joka on havainnut henkilökohtaisen palvelun kysynnän kasvaneen. Etenkin pienet ja keskisuuret yritykset ovat löytäneet Raaskan palvelut.

- Kun meillä on ymmärrys asiakkaan liiketoiminnasta ja tavoitteista, pystymme osallistumaan aktiivisesti yrittäjän arkeen, Raaska arvioi, - uusien suunnitelmien ja investointien äärellä asiakas saa meistä luotettavan keskustelukumppanin ja pyrimme osaltamme mahdollistamaan asiakkaan vaurastumisen.

Markus Raaska kertoo, että etenkin yrittäjät arvostavat sitä, että Oma Säästöpankki tuntee heidän liiketoimintansa ja myös henkilökohtaiset pankkiasiat hoidetaan tarvittaessa vaikka yrittäjän luona.

Yritysrahoituspäällikkö Markus Raaska

Talouden kokonaisvaltainen hallinta

Oma Säästöpankille on tärkeintä asiakkaan talouden kokonaisvaltainen suunnittelu, oli hän sitten henkilö- tai yritysasiakas.

- Säästäminen, sijoittaminen ja sitä kautta vaurastuminen on merkittävä osa talouden hallintaa, Arponen kuvailee. Etenkin näinä poikkeuksellisina aikoina omien säästöjen ja säästämisen suunnitelman merkitys korostuu.

Hän kertoo, että sijoittaminen on tehty hyvin helpoksi, ja pienilläkin summilla pääsee aloittamaan. Meiltä löytyy myös turvallisia tilimuotoisia säästämisen ratkaisuja, kuten parhaillaan tarjolla oleva OmaTuottoTalletus.

- Kannustamme asiakkaita myös sijoitusasuntojen hankintaan.

www.omasp.fi/fi/jyvaskyla