Neuvolan kanssa voi nyt keskustella nimettömästi chatissa – avoinna kolmena arki-iltapäivänä viikossa

Jyväskylän yhteistoiminta-alueen terveyskeskuksen neuvoloiden terveydenhoitajan kanssa voi nyt keskustella myös chatissä. Palvelu koskee jyväskyläläisiä, hankasalmelaisia ja uuraislaisia asiakkaita.

Myös neuvolan takaisinsoittopyyntöpalvelu on avautunut. Neuvolan asiakas voi verkkosivuilla jättää neuvolaan soittopyynnön kiireettömissä asioissa.

Neuvola-chatissa asiakkaat voivat keskustella nimettömästi raskauteen, vauvan ja alle kouluikäisen lapsen hoitoon ja terveyteen liittyvistä asioita ja saada yleistä terveysneuvontaa ja palveluohjausta.

Neuvola-chat on avoinna kolmena arkipäivänä iltapäivisin, tiistaista torstaihin klo 13–15.

– Chatissa voi kysyä ja keskustella nimettömästi terveydenhoitajan kanssa, selvittää osastonhoitaja Niina Romo.

– On hyvä kuitenkin muistaa, että chatin kautta ei voi hoitaa tunnistautumista vaativia henkilökohtaisia asioita, kuten ajanvarausta tai laboratoriokokeiden tuloksien kyselyä,

Asiakas voi jättää kiireettömissä asioissa neuvolaan soittopyynnön neuvolan verkkosivulla. Takaisinsoiton voi pyytää asiakkaalle sopivaan ajankohtaan. Mikäli puhelinpalvelussa on ruuhkaa pyynnön ajankohtana, asiakkaalle soitetaan viimeistään kolmantena arkipäivänä soitosta.

Soittopyyntöihin vastaavat neuvoloiden puhelinpalvelussa kulloinkin vuorossa olevat terveydenhoitajat.

Tämä sisältö on vain tilaajille.

Tilaa Keskisuomalainen VerkkoPlus 1 kk / 9,90 €

Tilaa tästä!

Jos olet jo tilaaja, .