Oikaisu STT:n juttuun puukartellijupakasta (12.1.)

Oikaisu STT:n perjantain (12.1.) kotimaan juttuun puukartellijupakan metsänomistajahaaran sovinnosta otsikolla "Oikeuskulut nujersivat metsänomistajat: Eivät vie puukartellijupakkaa hoviin".

STT:n jutussa kerrottiin virheellisesti viitaten kaikkiin jutun metsäyhtiöihin, että yhtiöt eivät vaadi kulujen korvaamista, jos juttua ei viedä hoviin. Todellisuudessa sovintoa tarjosivat vain Stora Enso ja UPM-Kymmene. Metsäliitto Osuuskunta ei koskaan esittänyt sovintoa vaan perii metsänomistajilta reilun miljoonan euron oikeudenkäyntikulunsa täysimääräisesti.

Virhe oli pikaversiossa ja loppuversiossa.

Mitä tunnetta artikkeli sinussa herättää? Ilmaisemalla tunteesi näet toisten reaktiot.