Veriset silmät olivat liikaa lapsiperheille – Linnanmäki poistaa pelkoa aiheuttaneet mainoksensa bussipysäkeiltä

Huvipuisto kertoo saaneensa palautetta katukuvassa näkyvistä iik!week-mainoksistaan.

Linnanmäen huvipuisto poistaa lapsiperheiden liian pelottaviksi kokemat kauhuviikon mainokset raitiovaunujen ovista ja bussipysäkeiltä.

Huvipuisto kertoo saaneensa palautetta katukuvassa näkyvistä iik!week-mainoksistaan ja poistavansa ne asiakkaittensa toiveesta.

Linnanmäen toimitusjohtaja Pia Adlivankin pahoittelee, että osa asiakkaista piti mainoksia liian pelottavina ja alleviivaa, ettei huvipuiston tarkoituksena ollut aiheuttaa pahaa mieltä.

– Kauhuteemaviikot ovat erittäin suosittuja maailman huvipuistoissa, hän toteaa.

– Vaikka ulkomainontamme päättyykin, jatkuu iik!week vielä 17.9. asti, Adlivankin lisää.

Mitä tunnetta artikkeli sinussa herättää? Ilmaisemalla tunteesi näet toisten reaktiot.