Kerro paikallisesta palvelusta!

Kerro ystävälle kuinka kauniin mekon löysit kevään juhliin. Kerro siskolle ensimmäisistä ostamistasi farkuista, jotka on kuin sinulle tehty.

Kerro työkaverille hyvästä lounasruokapaikasta, jonka löysit kylältä. Kerro kaverille makeen näkösistä kengistä, jotka tuntuu hyvältä jalassa.

Kerro isovanhemmille kotiavusta, joka on luotettava ja tekee hyvän työn. Kerro naapurille, mistä löysit kaupungin parhaat puutarhakukat.

Kerro isälle autohuollosta, jossa oli hyvä palvelu. Kerro tyttärelle ihanasta hemmotteluhoidosta, jossa kävit lahjakortillasi.

Kerro pomollesi vinkit paikkakunnan parhaista tyky-paikoista. Kerro äidille kahvilasta, jossa on viihtyisää ja rauhallista.

Kerro tutulle rakentajasta, joka on huippuammattilainen. Kerro veljelle paikasta, jossa voi järjestää kemut, kun on juhlien aika.

Tätä listaa ja positiivista palautetta voidaan jakaa loputtomiin, jos vain halutaan.

Ainakin itse näen, että paikallisuus on tämän seudun vahvuus. Luottamus on palvelussa avainsana. Paikalliselta toimijalta saa palvelun nopeammin ja henkilökohtaisemmin.

Uskonkin, että kuntalaiset arvostavat läheltä saatavaa palvelua.

Anna palautetta. Kielteinenkin palaute reilusti ja hyvää tarkoittaen suoraan yrittäjälle poikii hyvää, sillä jokainen yrittäjä varmasti haluaa kehittää ja parantaa palveluaan. Paikallinen palvelu on parasta!

Seija El Sayed

Jämsä

Mitä tunnetta artikkeli sinussa herättää? Ilmaisemalla tunteesi näet toisten reaktiot.

Uusimmat

Mielipidekirjoitus

Onko Peukkula Jyväskylän oma tyyli?

Odotetaan nyt tuloksia ensin!

Lyhyet

Nova – kallis kulissi?

Suomessa pankki voittaa aina

Mäntykankaan portilla. Kuva: Maila Pirkkalainen

Pensasmustikan ilotulitus. Kuva: Irma Lahtela

Varisevat lehdet. Kuva: Olli Oksanen

Lyhyet

Vastuullista talouspolitiikkaa?

KSML.fi:n uutiskirje

Tilaa KSML.fi:n uutiskirje. Saat joka iltapäivä viisi juttua, jotka ainakin kannattaa lukea. Tilaus on maksuton.