Kolmen sekunnin mobiililaajakaista

Ostin taannoin Elisan Mobiililaajakaistan, sillä kuvittelin sen olevan opiskelijalle toimivin ja nopein vaihtoehto. Elisan mainoksessahan luvataan netin olevan valmis kolmessa sekunnissa, mutta käytännössä Mobiililaajakaista olikin aivan jotakin muuta kuin toimiva ja kolmessa sekunnissa valmis - netti ei toiminut lähestulkoon koskaan ja jos toimi, yhteys katkesi heti.

Muutaman hermojen menetyskerran jälkeen aloin soittelemaan Elisan asiakaspalveluun, jotta saisin netin kuntoon. Asiakaspalvelu ei myöskään toiminut moitteettomasti; jonot olivat järjettömän pitkiä ja puhelimessa sai seistä puolesta tunnista tuntiin.

Lopulta kun linjalle pääsi, kukaan ei tiennyt miten vian voisi korjata. Useita eri korjausmenetelmiä kokeiltuani menetin uskoni asiakaspalveluun ja heidän neuvoihinsa, joten päätin viedä koko koneen ja netin huoltoon "oikeille ihmisille", sillä asiakaspalveluun soittelu tuntui olevan ajanhukkaa.

Onneksi vika saatiin hoidettua liikkeessä kuntoon, sillä opiskelijana toimiva internet-yhteys on välttämätön. Ihmettelenkin vaan, miten Elisan asiakaspalvelussa voidaan olla näin tietämättömiä ja osaamattomia?

ANU NEVANPÄÄ Uusi Äänekoski, Suolahti

Mitä tunnetta artikkeli sinussa herättää? Ilmaisemalla tunteesi näet toisten reaktiot.

Uusimmat

Mielipidekirjoitus

Lentoja tarvitaan

Lyhyet

Lyhyet

Toinen aste on toista maata

Kelpaako siirtymärahaston JTF Keski-Suomellekin?

Sotiemme kaatuneita on usein luetteloitu väärin

Lyhyet

Lyhyet

Mielipide: Jyväskylä ansaitsee kasvun

Mielipide: Tarton rauhasta 100 vuotta

KSML.fi:n uutiskirje

Tilaa KSML.fi:n uutiskirje. Saat joka iltapäivä viisi juttua, jotka ainakin kannattaa lukea. Tilaus on maksuton.