Saako kukaan palvelua operaattorilta?

"Tavoittelemanne henkilöpuhuu toista puhelua. Olkaa hyvä ja odottakaa sulkematta puhelinta".

Onko tuttua puhetta? Operaattorilla on varmaan vilpitön tarkoitus palvella asiakasta edes tyydyttävästi.

Onkohan minusta tullut jotenkin harhainen, kun en jaksa olla kovin innostunut palvelun tarkoituksesta?

Valehtelematta olen kuunnellut satoja kertoja tuon repliikin, mutta kertaakaan ei puhelu ole yhdistynyt.

Olen alkanut seurata puhelun jonotusaikoja. Ja kas kummaa, jonotusaika on jotakuinkin 20 sekuntia, jonka jälkeen alkaa varattu-ääni. Ja pian puhelu katkeaa kokonaan.

En tiedä, mikä tuollaisen palvelun tarkoitus on alunperin ollut, mutta pikkuhiljaa se alkaa tympäistä. Koettakaa operaattorit keksiä jotakin uskottavampaa tilalle.

RAIMO O. MUTANEN Vaajakoski

Mitä tunnetta artikkeli sinussa herättää? Ilmaisemalla tunteesi näet toisten reaktiot.

Uusimmat

Mielipidekirjoitus

Kaupunkipyörät ovat osa ketterän kestävää liikkumista

Suomipop, pyörätuolit ja taksien kyydit

Lyhyet

Valvonta on yhteistyötä

Lyhyet

Hallitus vie meitä kerrostaloihin

Lentäen vai netitse?

Kohtuuden pitää riittää – työelämässäkin

Lyhyet

Kulmuni on paras johtaja keskustalle

KSML.fi:n uutiskirje

Tilaa KSML.fi:n uutiskirje. Saat joka iltapäivä viisi juttua, jotka ainakin kannattaa lukea. Tilaus on maksuton.