Vielä vakuutusyhtiön asiakaspalvelusta

Korvauspäällikkö Kalle Norri kertoi vastineessaan (Ksml 29.1) vakuutusyhtiön käytössä olevista tavoista hoitaa vahinkoilmoitus. Kun kritisoin asiakaspalvelua, kritisoin juuri tätä kerrottua menettelyä. Oletan, että 90 prosenttia korvausasioista vaatii käsittelijältä vain tervettä maalaisjärkeä ja asiakkaan kuuntelua. Laajaa perehtyneisyyttä vahinkoasioihin tarvitaan vain vakuutusyhtiön itse keksimien kieroilujen takia, joilla vakuutusyhtiö pyrkii välttelemään viimeiseen asti vahinkojen korvausta.

Tiedoksi korvauspäällikölle, että autoni vahingot (paitsi kolarin aiheuttama vaihtoarvon aleneminen) korvataan aiheuttajan liikennevakuutuksesta, mutta vuokra-auton käyttöni oman ajoneuvoni superkaskovakuutuksesta. Lopetan osaltani tämän keskustelun tähän ja olen pahoillani, kun olen aiheuttanut vaivaa Pohjola Vakuutukselle. Lupaan että meneillään olevan korvausasian hoitamisen jälkeen en tule häiritsemään Teitä enempää puhelimella kuin tallustelemalla palatseissanne.

JARI MANSIKKAVIITA lehtori Jyväskylä

Mitä tunnetta artikkeli sinussa herättää? Ilmaisemalla tunteesi näet toisten reaktiot.

Uusimmat

Mielipidekirjoitus

Eroja eri alueiden välillä pitää kaventaa

Lyhyet

Lyhyet

Lyhyet

Lyhyet

Lyhyet

Etusijalle lapset ja nuoret

Lukijan kuva

Lukijan kuva

Honkonen ja keskusta ovat unohtaneet suomalaiset

KSML.fi:n uutiskirje

Tilaa KSML.fi:n uutiskirje. Saat joka iltapäivä viisi juttua, jotka ainakin kannattaa lukea. Tilaus on maksuton.