Oikaisu Kambodzha-aiheiseen juttuun

Kambozha-aiheisen jutun (Keskisuomalainen 1.10.) kirjoittaja oli merkitty virheellisesti STT:n toimittajaksi. Oikeasti kyseessä oli uutistoimisto IPS:n juttu.

Uusimmat

Oikaisut

Oikaisu Keskisuomalaisessa 5.1. julkaistuun juttuun

Oikaisu juttuun kiinteistöalan välittäjistä

Oikaisu rekan ja pakettiauton kolarista kertoneeseen juttuun (17.12.)

Oikaisu juttuun Yhdysvaltain oikeusministeristä

Oikaisu juttuun Ranskan mielenosoituksista

Oikaisu liittyen Tiiu Purasen haastatteluun

Oikaisu Happy Day Marketing Oy:n konkurssiuutiseen

Oikaisu Äänekosken influenssarokotuksia käsitelleeseen juttuun

Oikaisu

Oikaisut

KSML.fi:n uutiskirje

Tilaa KSML.fi:n uutiskirje. Saat joka iltapäivä viisi juttua, jotka ainakin kannattaa lukea. Tilaus on maksuton.