Keskisuomalaisen asiakaspalvelupiste kiinni – asiakaspalvelu jatkuu verkossa ja puhelimitse

Keskisuomalaisen asiakaspalvelu toimii puhelimitse ja verkossa normaalisti, vaikka asiakaspalvelupiste suljetaan. Risto Aalto

Keskisuomalainen

Sanomalehti Keskisuomalainen sulkee asiakaspalvelupisteensä toistaiseksi torstaina 19.3. alkaen maan hallituksen ohjeistuksen mukaisesti. Palvelu jatkuu normaalisti verkkopalvelussa ja puhelimitse.

Asiakkaita kannustetaan hoitamaan asioita verkkopalvelussa, joka on käytettävissä ympäri vuorokauden ilman jonoja. Verkkopalvelun kautta hoituvat mm. lehtitilauksen asiakastietojen päivitykset, jakelumuutokset, tilaaminen, kuluttajailmoitteluun, kuten perheuutisiin tai markkinailmoituksiin liittyvät asiat sekä palautteet ja juttuvinkit. Chat-palvelut ovat avoinna arkisin klo 9-22.

Asiakaspalvelu vastaa puheluihin arkisin klo 8.30-16.00 numerossa 014 622 133. Kaikki yhteystiedot ja usein kysytyt kysymykset löydät osoitteesta oma.media.fi/keskisuomalainen.

Sanomalehti Keskisuomalaisen mediamyynti palvelee puhelimitse numerossa 014 622 001 ja sähköpostitse ilmoitukset@keskisuomalainen.fi.

Kommentoi

Mitä tunnetta artikkeli sinussa herättää? Ilmaisemalla tunteesi näet toisten reaktiot.

Tilaa uutiskirje

Tilaa KSML.fi:n uutiskirje. Saat joka iltapäivä viisi juttua, jotka ainakin kannattaa lukea. Tilaus on maksuton.

Lomaketta suojaa reCAPTCHA, johon pätevät Googlen Tietosuoja ja Käyttöehdot.

Palvelut