Onko tässä kaupassakäynnin tulevaisuus? Keljon Prismassa asiakas voi skannata ostokset itse jo myymälää kiertäessään

Arkistokuva Keljon Prismasta. Risto Aalto

Uusi Kerää ja skannaa -palvelu, jossa asiakas skannaa itse ostoksensa jo myymälää kiertäessään, on otettu S-ryhmässä ensimmäisten joukossa pilotointiin Jyväskylän Keljon Prismassa.

Haluatko lukea koko jutun?

Tilaa digi ja lue juttuja rajattomasti.

Tilaa tästä 2 kk vain 9,90 € / kk Tilaa 24 h 5 €

Digitilauksen sisältö

  • KSML.fi-verkkopalvelun rajaton käyttöoikeus vuoden jokaisena päivänä
  • Näköislehti
  • Uutissovelluksen ja päivän lehti -sovelluksen käyttöoikeus (iOS ja Android)
  • Lukuoikeus sinulle ja kolmelle perheenjäsenellesi

Mainos: Keskisuomalainen

Monipuoliset sisältömme odottavat sinua!

| Päivitetty