Jyväskyläläinen Music.Info sai kahden vuoden väännön jälkeen rekisteröityä tavaramerkkinsä Kiinassa – suosituimmalla kappaleella peräti 16 miljoonaa kuuntelua päivässä

Kaksi vuotta se vei, mutta kyllä kannatti. Jyväskyläläisen digitaalisia musiikkipalveluita tarjoavan Music.Info Finland Oy:n toimitusjohtaja Kari Halttunen on tyytyväinen siihen, että yritys on saanut rekisteröityä Musicinfo-tavaramerkkinsä Kiinassa.

Jatka lukemista uudistuneessa KSML.fi:ssä!

Tilaa Keskisuomalainen VerkkoPlus 3 kk 15 € tai Keskisuomalainen 24 h 2 € ja käytössäsi on verkon rajaton käyttöoikeus, päivän lehti -sovellus sekä uutissovellus mobiililaitteille.

Tilaa 3 kk 15 € Tilaa 24 h 2 € Olen jo tilaaja