Kolumni: Globaalit jätit löysivät suomalaiskuluttajat – kuka menestyy tulevaisuuden kaupassa?

Kuluttajilla on merkittävä asema käyttödatan jakajana. Marko Kauko

Nykyisin valtaosa suomalaisista ostaa tavaroita ja palveluja verkosta. Kyse ei ole vain ostotavan muutoksesta, vaan laajemmasta kaupan ja kulutuksen murroksesta.

Haluatko lukea koko jutun?

Tilaa digi ja lue juttuja rajattomasti.

Tilaa tästä 2 kk vain 9,90 € / kk Tilaa 24 h 5 €

Digitilauksen sisältö

  • KSML.fi-verkkopalvelun rajaton käyttöoikeus vuoden jokaisena päivänä
  • Näköislehti
  • Uutissovelluksen ja päivän lehti -sovelluksen käyttöoikeus (iOS ja Android)
  • Lukuoikeus sinulle ja kolmelle perheenjäsenellesi

Mainos: Keskisuomalainen

Monipuoliset sisältömme odottavat sinua!

| Päivitetty