Kolumni: Kulutusluottoja markkinoidaan moraalittomasti

Professori Terhi-Anna Wilska

Harvaa asiaa inhoan niin paljon kuin pikavippien ja kulutusluottojen markkinointia. Pikavippien ja niitä yhdistelevien pienlainojen mainosvyöryltä ei voi välttyä kukaan, joka edes joskus katsoo televisiota, kuuntelee radiota tai käyttää internetiä.

Haluatko lukea koko jutun?

Tilaa digi ja lue juttuja rajattomasti.

Tilaa tästä 2 kk vain 9,90 € / kk Tilaa 24 h 5 €

Digitilauksen sisältö

  • KSML.fi-verkkopalvelun rajaton käyttöoikeus vuoden jokaisena päivänä
  • Näköislehti
  • Uutissovelluksen ja päivän lehti -sovelluksen käyttöoikeus (iOS ja Android)
  • Lukuoikeus sinulle ja kolmelle perheenjäsenellesi

Mainos: Keskisuomalainen

Monipuoliset sisältömme odottavat sinua!

| Päivitetty