K-kaupat kasvattivat myyntiään Keski-Suomessa

K-ryhmän myynti kasvoi Keski-Suomessa tammi–syyskuussa 3,3 prosenttia. Myyntiä kertyi 268,4 miljoonaa euroa (myynti kerrottu ilman arvonlisäveroa).

K-päivittäistavarakauppojen myynti kasvoi 2,8 prosenttia, 190,3 miljoonaan euroon. Rakentamisen ja talotekniikan kauppa kasvoi 4,8 prosenttia ja oli 78,1 miljoonaa euroa..

Tämä juttu on maksuton

Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.