"Nyt me kaikki tiedämme, että Alma Mediassa saatetaan tehdä työsyrjintää"

Kriisiviestinnän asiantuntija Katleena Kortesuo arvioi Alman ja Aamulehden työnantajakuvan heikentyneen rekrytointikohun takia. Lauri Rotko

Tunnettu kriisiviestinnän kouluttaja ja tietokirjailija Katleena Kortesuo toteaa, että Aamulehden ja sen omistajan Alma Median työnantajakuva on huonontunut päätoimittajarekrytoinnista syntyneestä kohusta ja rikostutkinnasta.

Haluatko lukea koko artikkelin?

Tilaa Keskisuomalainen digi 2 kk 10 € ja käytössäsi on verkon rajaton käyttöoikeus, päivän lehti -sovellus sekä uutissovellus mobiililaitteille.

Voit myös vaihtoehtoisesti tilata määräaikaisen 24 h digitilauksen.

Tilaa tästä 2 kk 10 € Tilaa 24 h 2 € Olen jo tilaaja