Uusi musiikkipalvelu ja vedenalainen tarkkailu palkittiin

Kasvu Openin Start up kisan voittaneen Music.Infon logon suunnitteli kreikkalainen Angelos Arnis. Logossa yhdistyy vinyylilevy ja puhekulpa. Taustalla toimitusjohtaja Kari Halttunen Aalto Risto

Sami Rahkonen

Jyväskyläläinen musiikin hakupalvelun Music.Infon kehittänyt Music.Info Finland Oy voitti perjantaina Keski-Suomen Kauppakamarin järjestämään sparrauskilpailun Kasvu Openin Start up -sarjan.

Kilpailun Start again -sarjan voitti puolestaan jyväskyläläinen VRT Finland, joka on erikoistunut vedenalaisten rakenteiden tarkastamiseen.

Music.Infon tavoitteena on koota yhteen paikkaan kaikki mahdollinen verkosta löytyvä laillinen musiikkitarjonta kieliriippumattomasti. Kuluvalla viikolla julkistetusta palvelusta löytyy jo nyt 4,6 miljoonaa artistia ja yli 40 miljoonaa kappaletta.

Yritys on vahvassa nousussa. Keskiviikkona se palkittiin merkittävimpänä startup-yrityksenä SF MusicTech Summit -tapahtumassa San Franciscossa.

Kasvu Openin voittajat saavat palkinnoksi bisnesverkostoitumismatkan Venäjälle, jossa he tapaavat pääomasijoittajia.

Lue lisää Music.Infosta lauantain painetusta Keskisuomalaisesta.

Kommentoi

Mitä tunnetta artikkeli sinussa herättää? Ilmaisemalla tunteesi näet toisten reaktiot.

Tilaa uutiskirje

Tilaa KSML.fi:n uutiskirje. Saat joka iltapäivä viisi juttua, jotka ainakin kannattaa lukea. Tilaus on maksuton.

Lomaketta suojaa reCAPTCHA, johon pätevät Googlen Tietosuoja ja Käyttöehdot.

Palvelut