Korttitalo Karto kaasuttaa kasvuun koronan keskellä – Jyväskyläläisyhtiö sai kolme vuotta sitten menettämänsä S-ryhmän isot tilaukset takaisin

Kalevi Koistinen esitteli syksyn korttitarjontaa. Vaikeiden vuosien jälkeen yrityksellä menee nyt paremmin. RISTO AALTO

Postikorteistaan tunnettu jyväskyläläinen Karto on kulkenut koronavuonna vahvasti vastavirtaan. Toimitusjohtaja Kalevi Koistinen arvioi, että konsernin liikevaihto kasvaa tänä vuonna jopa 40–50 prosenttia viime vuoden 11,4 miljoonasta eurosta.

Haluatko lukea koko artikkelin?

Tilaa Keskisuomalainen digi 2 kk 10 € ja käytössäsi on verkon rajaton käyttöoikeus, päivän lehti -sovellus sekä uutissovellus mobiililaitteille.

Voit myös vaihtoehtoisesti tilata määräaikaisen 24 h digitilauksen.

Tilaa tästä 2 kk 10 € Tilaa 24 h 2 € Olen jo tilaaja