Kotimainen vaatekauppaketju kampanjoi harkitsemattomien vaateostojen hillitsemiseksi – pikamuoti on pudottanut vaatteiden keskimääräiset käyttökerrat puoleen

Vaatteiden käyttökertojen määrä on pudonnut samalla, kun pikamuoti on kaksinkertaistanut vaatteiden myynnin. Vesa Vuorela

Vaatekauppojen kilpailu saa uusia piirteitä, jossa alan perinteikäs toimija haastaa alan toimintatapoja. Kekäle-vaatekauppaketju on käynnistänyt näyttävän kampanjan harkitsemattomien vaateostojen hillitsemiseksi.

Haluatko lukea koko artikkelin?

Tilaa Keskisuomalainen digi 3 kk 15 € ja käytössäsi on verkon rajaton käyttöoikeus, päivän lehti -sovellus sekä uutissovellus mobiililaitteille.

Voit myös katsoa muut edulliset tilausvaihtoehdot (esimerkiksi. 24 h digitilaus vain 2 €).

Tilaa tästä 3 kk 15 € Tilaa 24 h 2 € Olen jo tilaaja