Koronavirusneuvonta vastaa jälleen puheluihin –  muut toiminnot saattavat vielä takkuilla

Potilastietojärjestelmän toimivuus on tärkeää muun muassa ajanvarauksissa. Kati Soininen

Keski-Suomen sairaanhoitopiirin alueen yhteisessä potilastietojärjestelmässä eilen ilmennyt häiriötila on korjausten ansiosta helpottunut. Koronavirusneuvonnassa pystytään jälleen vastaamaan puheluihin ja halutessaan asiakas voi myös jättää sinne takaisinsoittopyynnön. Takaisinsoitoissa on viivettä eilen jonoon jääneiden puheluiden vuoksi.

Haluatko lukea koko artikkelin?

Tilaa Keskisuomalainen digi 2 kk 10 € ja käytössäsi on verkon rajaton käyttöoikeus, päivän lehti -sovellus sekä uutissovellus mobiililaitteille.

Voit myös vaihtoehtoisesti tilata määräaikaisen 24 h digitilauksen.

Tilaa tästä 2 kk 10 € Tilaa 24 h 2 € Olen jo tilaaja