Mediatalo Keskisuomalainen perusti valtakunnallisen myyntikanavan kaupunkilehdille – tarkoituksena on kattaa kaikki Suomen merkittävät kaupungit

Etelä-Suomen Median paikallisjohtaja Karri Kannala sanoo, että ilman uutta ratkaisua kaupunkilehdet olisivat jääneet vaille valtakunnallista myyntikanavaa. Päivi Tuovinen

Mediatalo Keskisuomalainen on perustanut kaupunkilehdille valtakunnallisen myyntikanavan. Se on nimeltään MEKS-kumppanilehdet, joka pitää sisällään kaikki lehtikonsernin mediatuotteet sekä mukaan liittyvien kumppanilehtien printti- ja digimainonnan.

Haluatko lukea koko artikkelin?

Tilaa Keskisuomalainen digi 2 kk 10 € ja käytössäsi on verkon rajaton käyttöoikeus, päivän lehti -sovellus sekä uutissovellus mobiililaitteille.

Voit myös vaihtoehtoisesti tilata määräaikaisen 24 h digitilauksen.

Tilaa tästä 2 kk 10 € Tilaa 24 h 2 € Olen jo tilaaja