Kiitos, että olet tilaajamme! Olet mukana turvaamassa laadukkaan journalismin tulevaisuutta ja saat parasta keskisuomalaista uutispalvelua.

Sähköisessä asiointipalvelussa Hyviksessä häiriö Jyväskylässä – asiakkaiden lähettämät lomakkeet ja viestit eivät välity sosiaali- ja terveyspalveluihin

Tuula Puranen

Tuula Puranen

Sähköisessä asiointipalvelussa Hyviksessä on häiriö. Asiakkaan lähettämät lomakkeet, kyselyt, yhteydenottopyynnöt tai viestit eivät välity tällä hetkellä sosiaali- ja terveyspalveluiden ammattilaiselle Jyväskylässä. Häiriöstä tiedotettiin tiistaina eikä sen korjaantumisesta ole vielä tietoa. Ongelmaa selvitään parhaillaan järjestelmän toimittajan kanssa.

Jo viime viikolla on saattanut olla ongelmaa. Kaikkia niitä, jotka ovat ottaneet yhteyttä sosiaali- ja terveyspalveluihin Hyviksen kautta 21.1.2021 torstai-iltapäivänä tai tämän jälkeen, eikä vastausta ole tullut, pyydetään olemaan yhteydessä kyseiseen palveluun puhelimitse.

Ongelmia ilmenee esimerkiksi sähköisen lastensuojeluilmoituksen, kotipalveluhakemuksen, täydentävän tai ehkäisevän toimeentulohakemuksen, lastenvalvojan isyyden kiistämislomakkeen, vammaispalveluiden henkilökohtaisen avun tuntilistojen, lastenvalvojan, lastensuojelun, perheneuvolan, varhaisen tuen palveluiden, vammaispalveluiden tai aikuissosiaalityön yhteydenottopyyntöjen sekä muun muassa kouluterveydenhuollon terveyskyselyiden ja esitietolomakkeiden vastaanottamisessa.

Kommentoi

Mistä tänään puhutaan?

Uutiskirjeen tilaajana saat joka päivä toimituksen valitsemat kärkiuutiset - tilaa nyt!

Lomaketta suojaa reCAPTCHA, johon pätevät Googlen Tietosuoja ja Käyttöehdot.

Palvelut