Eläkeläisten osuus ruoan verkkokaupan asiakkaista pomppasi – viiden suosituimman tuotteen listalle mahtuu keltaista, valkoista, vihreää, ruskeaa ja punaista

Ruoan verkkokaupan tilausten koko noussut koronan myötä, sillä tavallinen tilaus ennen koronaa oli K-ryhmässä noin kolme pahvilaatikkoa, nyt neljä. Tiina Mutila

Eläkeläisten osuus ruoan verkkokaupan asiakaskunnasta on noussut merkittävästi. K-ryhmän verkkokaupoissa heidän osuutensa on noussut korona-aikana kahdeksasta 21 prosenttiin.

Haluatko lukea koko jutun?

Tilaa digi ja lue juttuja rajattomasti.

Tilaa tästä 2 kk vain 9,90 € / kk Tilaa 24 h 5 €

Digitilauksen sisältö

  • KSML.fi-verkkopalvelun rajaton käyttöoikeus vuoden jokaisena päivänä
  • Näköislehti
  • Uutissovelluksen ja päivän lehti -sovelluksen käyttöoikeus (iOS ja Android)
  • Lukuoikeus sinulle ja kolmelle perheenjäsenellesi