Jyväskyläläinen Sabine Ylönen katsoo, että hänet painostettiin ja huijattiin pitkän kuntosalisopimuksen vangiksi – "Mies vielä juoksi perääni ja kysyi puhelinnumeroa"

Sabine Ylönen pitää asiakkaan uuvuttamiseen ja painostamiseen perustuvaa markkinointia epäeettisenä, vaikka se juridisesti menisikin oikein. Tiina Mutila

Jyväskyläläisen Sabine Ylösen tarina on muistutus siitä, että aina on harkittava kaksi kertaa, ennen kuin vetää nimeään sopimuspaperiin. Ylönen muistaa aurinkoisen elokuun päivän, kun hän haki poikansa kanssa tytärtään ja tämän lasta junalta.

Haluatko lukea koko jutun?

Tilaa digi ja lue juttuja rajattomasti.

Tilaa tästä 2 kk vain 9,90 € / kk Tilaa 24 h 5 €

Digitilauksen sisältö

  • KSML.fi-verkkopalvelun rajaton käyttöoikeus vuoden jokaisena päivänä
  • Näköislehti
  • Uutissovelluksen ja päivän lehti -sovelluksen käyttöoikeus (iOS ja Android)
  • Lukuoikeus sinulle ja kolmelle perheenjäsenellesi