Keskimaan myynti alkuvuonna edellisvuoden tasoa: korona kuitenkin kuritti tuloksen miinukselle – Jyväskylän uusi Rosso avataan toukokuussa

Riikka Närhi-Tiitinen täytti maitokaappia maaliskuussa avatussa Tourulan S-marketissa. Timo Mustalampi

Osuuskauppa Keskimaan alkuvuosi on ollut kaksijakoinen: ruokakauppa on sujunut hyvin, mutta matkailu- ja ravitsemiskaupan romahdus koronapandemian takia painoi tuloksen tappiolle tammi-maaliskuussa.

Haluatko lukea koko artikkelin?

Tilaa Keskisuomalainen digi 2 kk 10 € ja käytössäsi on verkon rajaton käyttöoikeus, päivän lehti -sovellus sekä uutissovellus mobiililaitteille.

Voit myös vaihtoehtoisesti tilata määräaikaisen 24 h digitilauksen.

Tilaa tästä 2 kk 10 € Tilaa 24 h 2 € Olen jo tilaaja