Jämsäläisyrittäjä Hannu Haljala myi loputkin festariyrityksestään – mies aikoo pysyä mukana Himos Juhannusta ja Suomipopia järjestävän firman toiminnassa myös tulevaisuudessa

Hannu Haljala myi 60 prosenttia yrityksestään kolme vuotta sitten, ja nyt tuntui olevan aika päästää lopuistakin irti. Kuva vuodelta 2013.

Jämsäläisyrittäjä Hannu Haljala on myynyt loputkin festivaaliyrityksestään Sanoma Media Finlandille. Hän omisti 40 prosenttia Nelonen Media Live Oy:stä, joka tunnettiin N.C.D Production Oy:nä ennen osake-enemmistön myyntiä Sanomalle vuonna 2018.

Haluatko lukea koko artikkelin?

Tilaa Keskisuomalainen digi vain 9,90 € / kk ja käytössäsi on verkon rajaton käyttöoikeus, päivän lehti -sovellus sekä uutissovellus mobiililaitteille.

Voit myös vaihtoehtoisesti tilata määräaikaisen 24 h digitilauksen.

Tilaa tästä 2 kk vain 9,90 € / kk Tilaa 24 h 3 € Olen jo tilaaja