Sosiaali- ja terveyslautakunnan päätös maakunnallisen, ympärivuorokautisen sosiaali- ja kriisipäivystyksen järjestämisestä tietää Kriisikeskus Mobilelle synkkiä aikoja – "Ollaan äärettömän kiitollisia kansalaisten ja yhteistyötahojen tuesta ja palautteesta"

Kriisikeskus Mobilessa on vastattu vuosittain keskimäärin 12 500–14 000 kriisityön asiakastilanteeseen. Marko Kauko

Sosiaali- ja terveyslautakunta päätti torstaisessa kokouksessaan maakunnallisen ympärivuorokautisen sosiaali- ja kriisipäivystyksen järjestämisestä. Lautakunta päätti myös tuottaa 1.1.2022 alkaen palvelun Keski-Suomen kunnille, mikäli asia kunnissa hyväksytään, kerrotaan Jyväskylän kaupungin tiedotteessa.

Haluatko lukea koko artikkelin?

Tilaa Keskisuomalainen digi 2 kk 10 € ja käytössäsi on verkon rajaton käyttöoikeus, päivän lehti -sovellus sekä uutissovellus mobiililaitteille.

Voit myös vaihtoehtoisesti tilata määräaikaisen 24 h digitilauksen.

Tilaa tästä 2 kk 10 € Tilaa 24 h 2 € Olen jo tilaaja