Toimittaja testasi uuden Hyundai i20 N:n vauhtiradalla ja tykästyi pirteään bensaturboon

Ratakelpoiset Hyundai i20 ja i30 ovat samaa urheilullista N-perhettä. Sisarukset eroavat toisistaan muun muassa siinä, että pienempi tottelee 6-pykäläistä käsivaihteistoa, kun taas isompi on varustettu 8-vaihteisella kaksoiskytkinautomaattivaihteistolla. Mervi Varonen

Myrskyvaroitus ja tummanpuhuva taivas eivät lupaa hyvää rata-ajopäivälle. Vantaan Vauhtikeskuksessa odottaa nätti rivi Hyundain N-sarjan autoja testattavaksi, mutta kun kolea tuuli pyyhkii kenttää ja räimii märkää naamaan, tulee mieleen, että olisiko sittenkin pitänyt jäädä kotiin.

Haluatko lukea koko artikkelin?

Tilaa Keskisuomalainen digi vain 9,90 € / kk ja käytössäsi on verkon rajaton käyttöoikeus, päivän lehti -sovellus sekä uutissovellus mobiililaitteille.

Voit myös vaihtoehtoisesti tilata määräaikaisen 24 h digitilauksen.

Tilaa tästä 2 kk vain 9,90 € / kk Tilaa 24 h 3 € Olen jo tilaaja