Terhi-Anna Wilskan kolumni | Jalkapallofanitus on tunteisiin pohjautuvaa brändikuluttamista

Jalkapallo on maailman suosituin urheilulaji, jonka harrastajien ja seuraajien määrä lasketaan miljardeissa. Viime viikkoina huomattava osa Euroopan ja jopa maailman väestöstä on seurannut jalkapallon EM-kisoja. Huuhkajien viime vuosien menestys on lisännyt paitsi suomalaisten jalkapallofanien määrää, myös median kiinnostusta kisoja kohtaan.

Mainos: Nordea

Mainos: Mediatalo Keskisuomalainen

Mainos: Mediatalo Keskisuomalainen

Vaalimainoksesi mukana bussimatkoilla ja aamupalapöydissä

Haluatko lukea koko jutun?

Tilaa digi ja pääset lukemaan kaikki Keskisuomalaisen sisällöt.

Tilaa 6 kk 4,90 € / kk Tilaa 2 kk 15 €/kk

Digitilauksen sisältö

  • KSML.fi-verkkopalvelun rajaton käyttöoikeus vuoden jokaisena päivänä
  • Näköislehti
  • Uutissovelluksen ja päivän lehti -sovelluksen käyttöoikeus (iOS ja Android)
  • Lukuoikeus sinulle ja kolmelle perheenjäsenellesi