Terhi-Anna Wilskan kolumni: Jalkapallofanitus on tunteisiin pohjautuvaa brändikuluttamista

Jalkapallo on maailman suosituin urheilulaji, jonka harrastajien ja seuraajien määrä lasketaan miljardeissa. Viime viikkoina huomattava osa Euroopan ja jopa maailman väestöstä on seurannut jalkapallon EM-kisoja. Huuhkajien viime vuosien menestys on lisännyt paitsi suomalaisten jalkapallofanien määrää, myös median kiinnostusta kisoja kohtaan.

Haluatko lukea koko artikkelin?

Tilaa Keskisuomalainen digi vain 9,90 € / kk ja käytössäsi on verkon rajaton käyttöoikeus, päivän lehti -sovellus sekä uutissovellus mobiililaitteille.

Voit myös vaihtoehtoisesti tilata määräaikaisen 24 h digitilauksen.

Tilaa tästä 2 kk vain 9,90 € / kk Tilaa 24 h 3 € Olen jo tilaaja