Jyväskyläläinen Raija Leinonen jonotti päivystysapunumerossa yli puolitoista tuntia – sairaanhoitopiirin Luona-yhtiölle ulkoistaman puhelinpalvelun ruuhkat ovat jatkuneet jo pitkään

Polven tekonivelleikkauksesta toipuva Raija Leinonen toivoo, että päivystysapunumeron ongelmat korjattaisiin. Kipeänä avun odottaminen turhauttaa. Peppi Lokka

Päivystysapunumeron ruuhkat ovat jatkuneet Keski-Suomen alueella jo pitkään. Toukokuussa 2021 alle puoleen puheluista pystyttiin vastaamaan neljän minuutin tavoiteajassa.

Haluatko lukea koko jutun?

Tilaa digi ja lue juttuja rajattomasti.

Tilaa tästä 2 kk vain 9,90 € / kk Tilaa 24 h 3 €

Digitilauksen sisältö

  • KSML.fi-verkkopalvelun rajaton käyttöoikeus vuoden jokaisena päivänä
  • Näköislehti
  • Uutissovelluksen ja päivän lehti -sovelluksen käyttöoikeus (iOS ja Android)
  • Lukuoikeus sinulle ja kolmelle perheenjäsenellesi