Oikaisut | Oikaisu 30.8. julkaistuun Valmet-juttuun

Keskisuomalaisen verkkolehdessä 30.8. ja paperilehdessä 1.9. julkaistussa uutisessa Valmetin saamasta tilauksesta oli virhe. Valmet ei julkistanut asiakkaan nimeä. Jutussa asiakkaaksi oli virheellisesti nimetty Valmetin Indonesian ja Malesian maajohtaja.

Mainos: Mediatalo Keskisuomalainen

Mainos: Mediatalo Keskisuomalainen

Vaalimainoksesi mukana bussimatkoilla ja aamupalapöydissä

Etusivulla nyt

Luetuimmat

Palvelut