Menestysresepti poiki valtavasti tilauksia jyväskyläläiselle Foodinille – perheyritys on toimittanut uutta välipalaa yli 200 000 purkkia kahdessa viikossa

Foodinin luova johtaja Maria Jalkanen on erittäin tyytyväinen uuden välipalatuotteen ja koko yrityksen myynnin kasvuun. Sami Saarenpää

Jyväskyläläinen perheyritys Foodin on toimittanut jo yli 200 000 purkkia Chia Good -välipaloja, vaikka tuote on ollut myynnissä alle kaksi viikkoa. Suomalainen menestysresepti -tv-ohjelman finaaliin päässeistä tuotteista se on ollut suosituin kappalemääräisessä myynnissä.

Haluatko lukea koko artikkelin?

Tilaa Keskisuomalainen digi vain 9,90 € / kk ja käytössäsi on verkon rajaton käyttöoikeus, päivän lehti -sovellus sekä uutissovellus mobiililaitteille.

Voit myös vaihtoehtoisesti tilata määräaikaisen 24 h digitilauksen.

Tilaa tästä 2 kk vain 9,90 € / kk Tilaa 24 h 3 € Olen jo tilaaja