Jyväskyläläinen Trustmary sai lähes kahden miljoonan euron rahoituksen kansainvälistymiseen – yrityksen tavoitteena on saada tyytyväisten asiakkaiden ääni paremmin kuuluviin myynnin lisäämiseksi

Myyntipäällikkö Aki Hokkanen (vas.), toimitusjohtaja Johannes Karjula, tuotepäällikkö Aleksi Halsas ja talousjohtaja Valtteri Ylimäki vievät Trustmarya ulkomaille. Trustmary Oy

Jyväskyläläinen markkinointiteknologiayritys Trustmary on saanut lähes kahden miljoonan euron rahoituksen kansainvälistymiseen. Yrityksen tehtävänä on auttaa asiakkaita tekemään parempia ostopäätöksiä aitojen todennettujen asiakaskokemusten perusteella.

Haluatko lukea koko artikkelin?

Tilaa Keskisuomalainen digi vain 9,90 € / kk ja käytössäsi on verkon rajaton käyttöoikeus, päivän lehti -sovellus sekä uutissovellus mobiililaitteille.

Voit myös vaihtoehtoisesti tilata määräaikaisen 24 h digitilauksen.

Tilaa tästä 2 kk vain 9,90 € / kk Tilaa 24 h 3 € Olen jo tilaaja