Playstationia, shoppailua ja olutta Jyväskylän parturi-kampaamoissa – "Haluan tuottaa asiakkaille olon, että he ovat tärkeitä", sanoo kampaamoyrittäjä Elina Roikonen

Mosaikin yrittäjä Elina Roikonen tarjoaa hiuspalveluiden ohella kotimaisia pienpanimotuotteita. Mia Ratilainen nautiskeli hiusten värjäämisen yhteydessä kuohuviiniä. Pekka Seppänen

Uudet trendit muuttavat hiusalaa. Alan asiantuntijoiden mukaan monet parturi-kampaamot muuttuvat ikään kuin viihdekeskuksiksi. Yritykset tarjoavat asiakkailleen muun muassa kauneuspalveluja, anniskelua ja elämyksiä.

Haluatko lukea koko jutun?

Tilaa digi ja lue juttuja rajattomasti.

Tilaa tästä 2 kk vain 9,90 € / kk Tilaa 24 h 5 €

Digitilauksen sisältö

  • KSML.fi-verkkopalvelun rajaton käyttöoikeus vuoden jokaisena päivänä
  • Näköislehti
  • Uutissovelluksen ja päivän lehti -sovelluksen käyttöoikeus (iOS ja Android)
  • Lukuoikeus sinulle ja kolmelle perheenjäsenellesi

Mainos: Keskisuomalainen

Monipuoliset sisältömme odottavat sinua!

| Päivitetty