Kivijalkaliikkeiden julkisivuihin kaivataan lisää rohkeutta ja elämyksiä – peräti 140 jyväskyläläisen ja laukaalaisen liikkeen näyteikkunat ja sisääntulo käytiin läpi

Jyväskylässä valitaan vuosittain keskustan liikkeiden ihanin näyteikkuna. Viime vuonna tittelin voitti Artlo Taidetarvike ja sen taidetarvikekauppias Hanna Laakko. Inkeri Photography

Jyväskylän ja Laukaan kivijalkaliikkeiden katutason vetovoima voisi olla parempi. Yritysten visuaalinen ilme on usein hajanaista ja hentoa. Visuaalista markkinointia hyödynnetään, mutta siitä näyttää puuttuvan rohkeus ja tavoitteet.

Haluatko lukea koko jutun?

Tilaa digi ja lue juttuja rajattomasti.

Tilaa tästä 2 kk vain 9,90 € / kk Tilaa 24 h 5 €

Digitilauksen sisältö

  • KSML.fi-verkkopalvelun rajaton käyttöoikeus vuoden jokaisena päivänä
  • Näköislehti
  • Uutissovelluksen ja päivän lehti -sovelluksen käyttöoikeus (iOS ja Android)
  • Lukuoikeus sinulle ja kolmelle perheenjäsenellesi