Yritystilaus tunnistettu

Voit käyttää palvelun kaikkia sisältöjä vapaasti. Jos haluat kommentoida, kirjaudu sisään henkilökohtaisella Mediatunnuksella.

Onko ranskalaistulokas Citrën DS 4 autoista kaunein?

Citroën erotti vuonna 2014 DS:n omaksi brändikseen tarkoituksenaan haastaa premium-merkit. Ideana oli tarjota mukavuutta, korkeaa varustelutasoa ja muotoilun tyylikkyyttä ilman pihistelyjä tuotantokustannuksissa.

Haluatko lukea koko jutun?

Tilaa digi ja pääset lukemaan kaikki Keskisuomalaisen sisällöt.

Tilaa 6 kk 5,90 € / kk Tilaa 2 kk 15 €/kk

Tilaajana saat enemmän

  • Tilaajana saat monipuolista luettavaa vuoden jokaisena päivänä. Tarkista paikalliset puheenaiheet ja lue kiinnostavimmat juttumme jatkuvasti päivittyvästä KSML.fi-verkkopalvelusta. Tee tilaus ja valitse juuri sinulle sopivin tapa lukea.