Testasimme pääsiäisherkkuja – raati ihastui Baileysin ja Maraboun suklaamuniin

Pääsiäiskarkkihyllyt kasvattavat kokoaan kaupoissa vuosi vuodelta. Tavalliset makeisrakeet ja lasten yllätysmunat ovat saaneet rinnalleen paljon uusia herkkuja, joiden pääasiallinen kohderyhmä ovat aikuiset, eivät niinkään lapset.

Mainos: Mediatalo Keskisuomalainen

Mainos: Mediatalo Keskisuomalainen

Vaalimainoksesi mukana bussimatkoilla ja aamupalapöydissä

Haluatko lukea koko jutun?

Tilaa digi ja lue juttuja rajattomasti.

Tilaa tästä 6 kk vain 4,90 € / kk Tilaa tästä 2 kk määräaikaisena 15 €/kk

Digitilauksen sisältö

  • KSML.fi-verkkopalvelun rajaton käyttöoikeus vuoden jokaisena päivänä
  • Näköislehti
  • Uutissovelluksen ja päivän lehti -sovelluksen käyttöoikeus (iOS ja Android)
  • Lukuoikeus sinulle ja kolmelle perheenjäsenellesi