Vain noin kolmasosa suomalaisista maksaa musiikin suoratoistopalveluista, vaikka lähes kaikki käyttävät niitä

Spotify ja YouTube ovat käytetyimmät musiikin suoratoistopalvelut, mutta TikTok ja Instagram kasvattavat suosiotaan.

Musiikin suoratoistopalveluita käyttää yhdeksän kymmenestä suomalaisesta. Kuitenkin suomalaisista vain 35 prosenttia käyttää maksullisia musiikkipalveluita, kun kaikkien pohjoismaiden keskiarvo on jopa 53 prosenttia, selviää pohjoismaalaisten musiikinkuuntelutottumuksia peranneesta Polaris Nordic: Digital Music in the Nordics 2022 -tutkimuksesta.

Mainos: Mediatalo Keskisuomalainen

Mainos: Mediatalo Keskisuomalainen

Vaalimainoksesi mukana bussimatkoilla ja aamupalapöydissä

Haluatko lukea koko jutun?

Tilaa digi ja pääset lukemaan kaikki Keskisuomalaisen sisällöt.

Tilaa 6 kk 4,90 € / kk Tilaa 2 kk 15 €/kk

Digitilauksen sisältö

  • KSML.fi-verkkopalvelun rajaton käyttöoikeus vuoden jokaisena päivänä
  • Näköislehti
  • Uutissovelluksen ja päivän lehti -sovelluksen käyttöoikeus (iOS ja Android)
  • Lukuoikeus sinulle ja kolmelle perheenjäsenellesi