Lauri Markkanen pullotettiin kastikebrändiksi – katso kuva

NBA-tähden nimeä kantavat tuotteet maustavat Hook-ravintolan siipiä ja löytyy myös kaupoista.

Koripallossa ei juuri käytetä termiä ketsuppipulloilmiö, koska lajissa pisteettömiä putkia tulee harvakseltaan.

Jyväskyläläistä NBA-huippua Lauri Markkasta termi ei koske lainkaan, koska miehellä on takanaan huikea kausi NBA:ssa lähes 20 pisteen ottelukeskiarvolla. Siksi Markkanen ei saakaan nimikkoketsuppia vaan nimeään kantavan kastikebrändin.

Lauri Markkanen on antanut nimensä ja kasvonsa Hook-ravintolan kastikkeille.
 

Kahdeksan eri tuotetta käsittävä kastikesarja perustuu sporttihenkisen ravintola Hookin tuotteisiin ja reseptiin. Näin Hook ja Markkanen tuovat kauppoihin uusia siipikastikkeita. Kastikkeet tulevat myyntiin kaikkiin Keskon myymälöihin. Sopimus on kaksivuotinen.

Yhteistyöstä menee tuottoa myös nuorille, vähäosaisille koripalloilijoille.

Kanansiipiä, ribsejä ja burgereita tarjoavia Hook-ravintoloita on toistaiseksi Suomessa kolme, Helsingissä, Turussa ja Tampereella.

Markkanen pelasi kuluneella kaudella Chicago Bullsissa mutta miehen kausi päättyi ennen aikojaan terveysongelmiin. Viimeisimpien uutisten mukaan Markkanen on nyt kuitenkin saanut taas luvan palata koripallokentille.

Uusimmat

"Tikkakosken mannekiini" kerää katseita Instassa

Tiesitkö nämä asiat opaskoirasta?

Neljät messut kerralla Jyväskylässä 27.–28. huhtikuuta

Jonna Mäkinen kisaa pääsiäisenä Miss Hot Rod 2019 -tittelistä – Jyväskyläläiskaunotar aikoo hurmata tuomariston olemalla "näyttävä ja seksikäs"

Kun kenestäkään ei enää tehdä luuseria – koulukiusattu tuo oman kokemuksensa nuorille

Riemun kiljahduksia ja karvaita pettymyksiä

Kolumni: Vakava pila

Juopunut mies ei päässyt ravintolaan, kävi kiinni järjestyksenvalvojaan

"Miehiltä kehuja, naiset ovat hiljaa"

Jyväskyläläisen rytmimusiikin veteraanibändi muistelee kahta viime vuonna poisnukkunutta perustajajäsentään kiirastorstaina – ovella ei kannata vilauttaa OAJ:n jäsenkorttia