Alma Media paransi kaikissa liiketoiminnoissa

Alma Median oikaistu liikevoitto loka-joulukuussa nousi 17 miljoonaan euroon vuoden takaisesta 11 miljoonasta eurosta. Liikevaihto putosi 92 miljoonaan euroon 97 miljoonasta eurosta.

–  Vuoden 2018 viimeisen vuosineljänneksen tulos oli erinomainen kaikkien liiketoimintojen parantaessa tulostaan kertoo toimitusjohtaja Kai Telanne.

Hänen mukaansa Almasta tuli viime vuonna vahvan tuloksen ja kassavirran ansiosta lähes nettovelaton yhtiö.

Koko vuoden oikaistu liikevoitto kohosi 57 miljoonaan euroon toissa vuoden 51 miljoonasta eurosta. Sen sijaan liikevaihto supistui 355 miljoonaan euroon 367 miljoonasta eurosta.

Digitaalisen liiketoiminnan osuus Alman liikevaihdosta nousi jo lähes puoleen loka-joulukuussa.

Mitä tunnetta artikkeli sinussa herättää? Ilmaisemalla tunteesi näet toisten reaktiot.