Mediataivas myi printtiliiketoimintansa – aikoo palkata kymmenen uutta työntekijää

Yrityksen liikevaihto kasvoi toimitusjohtajan mukaan 40 prosenttia.

Jyväskyläläinen teknologiatalo Mediataivas Oy on myynyt printtiliiketoimintansa jyväskyläläiselle mainostoimisto Visual Friday Oy:lle. Joulun alla tehdyssä liiketoimintakaupassa kaikki Mediataivaan printtisuunnittelu siirtyi Visual Fridaylle.

Kauppa vahvistaa merkittävästi Visual Fridayn tilauskantaa. Kaupalla ei ole kummallekaan yhtiölle henkilöstövaikutuksia. Kauppahintaa ei julkaista.

– Saamme liiketoimintakaupalla merkittävän sysäyksen yrityksemme kasvuun. Tämän kaupan ansiosta meillä on mahdollisuus alkaneen vuoden aikana palkata uusia työntekijöitä, kertoo Visual Fridayn brand stylist Mari Mansikkamäki.

Kovassa kasvussa oleva Mediataivas keskittyy jatkossa auttamaan asiakkaitaan digitalisaation mahdollisuuksissa. Toimitusjohtaja Sami Kettusen mukaan yritys aikoo palkata tänä vuonna noin kymmenen uutta työntekijää. Nykyisin yhtiön palkkalistoilla on noin 30 henkilöä.

– Alkaneen vuoden tilauskantamme on erittäin hyvä ja kasvu jatkuu vahvana. Viime vuonna liikevaihtomme kasvoi 40 prosenttia, Kettunen kertoo.

Tämä sisältö on vain tilaajille.

Tilaa Keskisuomalainen VerkkoPlus 1 kk / 1 €

Tilaa tästä!

Jos olet jo tilaaja, .