"Moni yritys pohtii työnteon järjestämistä turvallisesti" –  käytäntöjä kootaan kaikkien käyttöön

Elinkeinoelämän keskusliitto EK ja joukko suomalaisia yrityksiä kokoavat yhteiselle alustalle parhaiksi näkemiään käytäntöjään kaikkien käyttöön Enter 2020 -kampanjassa.

Tiedotteessa kerrotaan, että joukon tavoitteena on muun muassa auttaa suomalaista yhteiskuntaa palauttamaan toimintakykynsä. Tarkoituksena on, että Suomessa saadaan arki ja talouden pyörät pyörimään mahdollisimman turvallisesti ja nopeasti.

–  Monissa yrityksissä pohditaan parhaillaan, miten työnteko järjestetään turvallisesti niin, että innovaatiot elävät ja kilpailukyky säilyy, EK:n toimitusjohtaja Jyri Häkämies sanoo tiedotteessa.

–  Toivottavasti esimerkit rohkaisevat muita yrityksiä ja tarjoavat mielenrauhaa niin yritysten työntekijöille kuin päättäjille.

Tiedon avoimella jakamisella halutaan luoda uusia ideoita ja innovaatioita, tiedotteessa kerrotaan.

Mitä tunnetta artikkeli sinussa herättää? Ilmaisemalla tunteesi näet toisten reaktiot.

Uusimmat

Talous

Lentoyhtiö Emirates saattaa vähentää yhteensä jopa 9  000 työpaikkaa koronapandemian takia

Divaritoiminnassa kivijalkaliike säilyy pääpaikkana – Nettikaupalla on tärkeä rooli täydentäjänä, mutta kanta-asiakkaat asioivat liikkeissä

Yhdysvaltain ja Ranskan digiverokiista jatkuu – USA julkisti uusia tullimaksuja 1,3 miljardin dollarin erälle ranskalaistuotteita

Keskolta myönteinen tulosvaroitus koko vuodelle – Kehitys on ollut odotettua myönteisempää rauta- ja päivittäistavarakaupassa

Tapahtumat kuin agenttiromaanista: Wirecardin maan alle painuneella johtajalla yhteyksiä salaisiin palveluihin – levitti tietoja Itävallassa ja Britanniassa

Asuntokaupat palasivat kesäkuussa edellisen vuoden tasolle – "Ostajien ja myyjien luottamus markkinaan on nyt palautunut"

Panimoliiton uudeksi johtajaksi Tuula Loikkanen – edeltäjä lähti ministerin erityisavustajaksi

Keskolta positiivinen tulosvaroitus koko vuodelle – kurssi ampaisi nousuun Helsingin pörssissä

Perinteikäs Ruthin leipomo siirtyy tänään isältä pojalle – Joonas Mäkinen, 31, hyppää jyväskyläläisen perheyrityksen puikkoihin

Fiskarsin uudeksi toimitusjohtajaksi Nathalie Ahlström Fazerilta

KSML.fi:n uutiskirje

Tilaa KSML.fi:n uutiskirje. Saat joka iltapäivä viisi juttua, jotka ainakin kannattaa lukea. Tilaus on maksuton.