Nordic Business Forumin Salla Sepälle Vuoden paras asiakasteko -palkinto

Bisnestapahtuma Nordic Business Forumin asiakaskokemuspäällikkö Salla Seppä palkittiin tiistaina Suomen parhaasta asiakasteosta tänä vuonna.

Voittajan valitsi CXPA Finlandin ja Finnairin asiantuntijaraati. CXPA Finland on kansainvälisen Customer Experience Professionals Associationin (CXPA) paikallisjärjestö Suomessa. Se toimii asiakkuuskokemusten johtamisen ammattilaisten yhteisönä.

– Nordic Business Forum on vuodesta toiseen tuottanut mahtavia asiakaskokemuksia kävijöilleen. Se puhuttaa vieraitaan päiväkausia itse tilaisuuden jälkeen ja toimii mittapuuna mille tahansa Suomessa ja maailmalla järjestettävälle business-tapahtumalle, raadin puheenjohtaja Sirte Pihlaja perustelee palkintoa.

– NBF on aina onnistunut löytämään kiinnostavia puhujia ja tehnyt esiintyjävalinnoillaan tapahtumasta maailmanluokan viihdettä sekä mainion verkostoitumistilaisuuden. Vuodesta toiseen järjestäjät jaksavat yllättää positiivisesti myös pienissä teoissa, jotka helpottavat yleisön päivää ja parantavat osallistujakokemusta. Tarvittaessa nuoret opiskelija-avustajat antavat vierailijalle vaikka takin päältään.

Tänä vuonna Nordi Business Forumin pääpuhujana oli Yhdysvaltojen entinen presidentti Barack Obama.

Vuosittaisessa yritysjohtajien tapahtumassa on lähes 10 000 vierasta.

– Ei ole helppoa ylittää odotuksia vuodesta toiseen varsinkaan, kun palautteet ovat olleet erinomaisia. Salla Sepän vastuulla on koko asiakaskokemus aina ilmoittautumisesta alkaen tapahtumapäivän jokaiseen asiakaskohtaamiseen ja kokemukseen. Hän kouluttaa ja motivoi koko tiimin ja opiskelijat, jotka koulutetaan omien tiimiensä esimiehiksi, Pihlaja sanoo.

Tämä sisältö on vain tilaajille.

Tilaa Keskisuomalainen verkko joka päivä 15 eur. / 3 kk kestotilauksena

Tilaa tästä!

Jos olet jo tilaaja, .