Osuuspankeista tulee POP

Paikallisosuuspankkiryhmä alkaa käyttää yhteistä markkinointinimeä POP Pankki. Uusi nimi otetaan käyttöön vaiheittain talven aikana. Myös ryhmän liikemerkkinä käytetty koivunlehti saa uuden ilmeen.

Paikallisosuuspankkiliiton toimitusjohtaja Heikki Suutala perustelee muutosta sillä, että uusi nimi on entistä ytimekkäämpi ja helpompi muistaa. POP-etuliitettä on jo aiemmin käytetty Paikallisosuuspankkien eräissä palvelutuotteissa, kuten POP Rahastot tai POP Taloudenhallinta.

POP Pankki -ryhmä perustettiin vuonna 1997. Siihen kuuluu nyt 38 itsenäistä paikallisosuuspankkia eri puolilla Suomea.

Mitä tunnetta artikkeli sinussa herättää? Ilmaisemalla tunteesi näet toisten reaktiot.

Uusimmat

Talous

OP ja Hope ry:n keräyksestä koulureppu yli 3 800 koululaiselle – Keski-Suomessa reppuja jaettiin 420

Korona veti ravintolajätti NoHo Partnersin rumille pakkasluvuille – toimitusjohtaja: "Tulos on odotuksia positiivisempi"

Suurin osa kuohulaisesta Mecamiehet Oy:sta myytiin toisen keskisuomalaisen konepajan omistajille

OP:n käyttötileille tulee kuukausimaksu – muutos ei koske kaikkia asiakasryhmiä

Uniper varoittaa: Nord Stream 2 -kaasuputkihanke saattaa epäonnistua – suomalainen Fortum omistaa Uniperistä runsaat 70 prosenttia

Keskimaan kannattavuus romahti alkuvuonna – koronan kiihdyttämä marketkauppa kannatteli tulosta ravintola-alan synkän kevään aikana

K-ryhmän "mummoluuri" tepsi – eläkeläistalouksien osuus verkkokaupassa nousi selvästi

Lehtijuttu työnsi tummia pilviä Jämsän paperitehtaiden ylle, mutta tehtailla ei ole paniikkia – "Eihän jääkiekossakaan valmentaja päätä kahden erän jälkeen, että peli on hävitty"

UPM:n toimitusjohtaja Jussi Pesonen on toisessa polvessa Keski-Suomen kummisetä – isä teki hienon uran Valmetilla

Sitowise osti jyväskyläläisen IT-yritys Ficonic Solutionsin – ostajayhtiö palkkaa lisää henkilöstöä Jyväskylään

KSML.fi:n uutiskirje

Tilaa KSML.fi:n uutiskirje. Saat joka iltapäivä viisi juttua, jotka ainakin kannattaa lukea. Tilaus on maksuton.